Gå til innhold
Hundesonen.no

mesh cushion-sele


SaraS

Recommended Posts

Noen her som har erfaring med mesh cushion-selen?

Jeg skulle kjøpe Puppiasele...Hasta inn i butikken, fant altså denne mesh cushionsela på tilbud og kjøpte den. Trodde jeg hadde kjøpt Puppiasele faktisk :rolleyes: Kjøpte den for en stund siden, og den var så stor at jeg ikke har prøvd den på før i dag.

Den er mer klumpete enn jeg la merke til i butikken, og har lange stropper som henger ned fra ryggen. Ellers synes jeg den ligger godt på brystet.

Noen her som har gjort seg opp noen meninger om den? Fungerer den godt/dårlig? Og når passer det å bruke den?

Har forresten tatt noen bilder av den på Selma i dag:

Januar09006.jpg

Har bundet opp de lange stroppene på dette bildet.

Januar09007.jpg

På ryggen er det fire spenner, noe jeg ikke skjønner helt grunnen til. Når jeg åpner alle spennene blir selen i to deler.

Januar09008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den til Knøttis jeg - syns også den var litt klumpete, men passformen var fin på knøttis. Aner ikke hvorfor de har så mange spenner på den, pleide bare å åpne to jeg. Brukte den som ren tursele - syns også den var grei å ha på over dekken, siden det var såpass med justeringsmuligheter på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å gått med Selma i selen for første gang.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke den igjen egentlig. Den er veldig klumpete på henne, og hun blir veldig opptatt av de fire stroppene som henger ned på sidene.

Det som er positivt med den er refleksen og de store justeringsmulighetene.

Så kaaanskje jeg kommer til å bruke den når Selma blir større. Kanskje den ikke vil virke så stor og klumpete på henne da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg elsker den selen! :lol:

Jeg leter etter en til faktisk, for den som Sølve har nå begynner å bli litt slitt og butikken jeg kjøpte den i har gått konk -typisk. Jeg synes den er kjempekjekk og det er favorittselen til Sølve, han foretrekker den helt klart fremfor Rogz selene (som jeg har et par av..). Jeg tror det er fordi den ikke klemmer på ryggen hans. Mesh selen er den jeg har brukt mest og det var utrolig kjekt at den kunne justeres etterhvert. Jeg aner ikke hvorfor det er to ringer på ryggen av den, men jeg har festet id brikken i den øverste ringen og kobbelet i den nederste.

Når det gjelder Selma så vil jeg tro at de lange bandene på siden etter hvert vil bli mindre etter som hund vokser seg til og selen må justeres.

Hvor kjøpte du den forresten? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...