Gå til innhold
Hundesonen.no

Designparty !

Recommended Posts

Skrevet

Det finnes så mye party greier, så jeg tenkte hvorfor ikke prøve designparty til Vibri.

Har tenkt lenge på å kjøpe sele og halsbånd derfra. (klarer aldri å bestemme meg). :rolleyes:

Så da er spørsmålet er det noen som vil være med?

Vi får 20% på halsbåndene.

Har ikke tenkt på tid/sted.

Skrevet

Det hadde vært kjempemoro å vært med på noe slik. Hvis det går an å få til noe i nærheten av meg. men må jeg til Sverige eller til bergen, så tror jeg jammen det blir mye billigere å bestille over nett gitt :) :)

Skrevet
MATTES HALSBAND ÄR BÄST!!

Hjärtligt välkommen till designparty!

Tanken är att du tillsammans med dina vänner ska kunna designa det egna personliga hundhalsbandet.

Kunna se alla färgprover, trådfärger, teckensnitt ”live”och kunna ”klämma och känna”. Kanske också få tips och lite råd om färgval från de andra deltagarna- i gemenskap är skaparkraften så mycket större!

Så här går det till: du bjuder in så många vänner du har som är intresserade av ett ViBri halsband till sin hund - dock minst 6 st.

Du mailar ViBri -eller ringer, och föranmäler att du vill hålla ett med tid plats och adress. Bjud inte in någon klart förrän du fått klartecken från ViBri!

ViBri skickar dig alla färgprover och exempel på halsband.

Som tack får du som värdinna en present som värdemässigt beror på den försäljning som sker under kvällen.

.

Om det är möjligt: så är det en bra idé att ha en dator tillgänglig med www.vibri.com uppe- där finns bilder på olika hundar i sina ViBri halsband i galleriet t.ex..

Så klart finns Viveka på ViBri tillgänglig per tel under kvällen om någon har frågor!

Hentet fra vibri.com

Skrevet

Litt mer info.

Det blir i Bergen.

Når dato er bestemt så får jeg en kasse med div. produkter tilsendt.

Og så er det party :lol:

Men for dere som bor i andre deler av landet, så er det bare til å lage et party der dere bor.

Bare send en mail til Vibri.

Skrevet
Litt mer info.

Det blir i Bergen.

Når dato er bestemt så får jeg en kasse med div. produkter tilsendt.

Og så er det party :lol:

Men for dere som bor i andre deler av landet, så er det bare til å lage et party der dere bor.

Bare send en mail til Vibri.

Er det ikkje ein stor utstilling i Bergen snart da? Da går det vel kanskje an å legge partyet til den datoen?

Skrevet
Er det ikkje ein stor utstilling i Bergen snart da? Da går det vel kanskje an å legge partyet til den datoen?

Når er det da?

Jeg fant det ut. Utstillingen er 14 - 15 feb.

Skal høre om det går greit.

Skrevet
Når er det da?

Jeg fant det ut. Utstillingen er 14 - 15 feb.

Skal høre om det går greit.

Den er jo knøttliten. Og er i Ølen. Eller tenker du på retrieverklubben sin? Den er også veldig liten, og er 14. februar.

NKK Bergen er 21-22 Mars. Ville heller lagt det til den helgen.

Skrevet
Den er jo knøttliten. Og er i Ølen. Eller tenker du på retrieverklubben sin? Den er også veldig liten, og er 14. februar.

NKK Bergen er 21-22 Mars. Ville heller lagt det til den helgen.

No er jeg ikke noe utstillingsmenneske. Så jeg vet ikke om de er stor elle liten.

Syns det blir lenge å vente til Mars. (klarer bare ikke å vente :lol: )

Supert om det blir! Da kan jeg i alle fall :-)

Det blir 15 februar.

Sted: Bergen, Markeveien 4c.

(det blir på klinikken til min mor. Siden jeg bor ute på landet)

Send meg en pm hvis dere kommer. Litt greit å vite hvor mange som kommer.

Siden det er litt begrenset med plass.

Gleder meg :lol:

Skrevet
No er jeg ikke noe utstillingsmenneske. Så jeg vet ikke om de er stor elle liten.

Syns det blir lenge å vente til Mars. (klarer bare ikke å vente :lol: )

Det blir 15 februar.

Sted: Bergen, Markeveien 4c.

(det blir på klinikken til min mor. Siden jeg bor ute på landet)

Send meg en pm hvis dere kommer. Litt greit å vite hvor mange som kommer.

Siden det er litt begrenset med plass.

Gleder meg :lol:

Jeg er MED! :)

Men jeg finner ingen markveien 4c her i Bergen.. ligger det i marken?.. :P:P

Skrevet
Jeg er MED! :D

Men jeg finner ingen markveien 4c her i Bergen.. ligger det i marken?.. :D;)

Nei det ligger ikke i marken. Hvis du går til torgallmenningen og finner MCDonald og Dolly. Så ligger Markeveien i mellom der. Så da er det bare til å ha Torgalmenningen i ryggen mens du går oppover gaten. Så ligger 4c på venstre siden.

Er elendig til å forklare.

Prøver her å legge ved en link til kart : KART

Skrevet

Markeveien er vel den som går over Smørsbroen, og nr 4 må vel være i nærheten av broen vil jeg tro? Må måle hund litt på forhånd da, eller meningen å ha hunder med for prøving?

Skrevet

I'm coming! Hvor mange er det som kommer? :D

Edit: :D Neei.. jeg skal til Ølen den dagen og er sikkert DAUTRØTT! Håper virkelig det er om kvelden!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...