Tuskelusken Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Hei. Går det an å bytte brukernavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Ja, det går an. Espen eller jeg kan gjøre det for deg. Så må du ha det gamle nicket ditt i signaturen i 2 mnd etterpå, så folk venner seg til det nye brukernavnet og skjønner hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Ok. Kan du bytte til Synnis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Ser nå at jeg ikke har fått tilgang til å endre nicket deres, så send en PM til Espen! Så skal jeg også få tak i ham slik at jeg får mulighet til å endre nick i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 8. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2009 Ok. Nå har jeg sendt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2009 Litt OT.. men går det an å ha Ø i nicknames? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Jepp, vi har både Jørgen og Bjørn osv her Bare å søke etter brukernavn det. Skriver du inn %ø%, så får du opp alle som har brukernavn med ø i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar