Choovanski Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2009 Hei! Har ein 8 veker gamal kvalp som snart vil ut og treffe artsfrender! Det er litt langt å dra inn til byen kvar gong, fins det nokon som har treff rundt Blomsterdalen/Milde/Arboretet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Tror ikke det er så mange som har treff der, men vi kan sikkert få til noe. Bor selv på Flesland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettemoren Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Jeg bor på Sandsli, men en tur på aboretet tar vi gjerne. Monsteret mitt har løpetid nå, men er klar for fellestur om 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Choovanski Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 Gode greier! Me har bur ute på Espeland i Blomsterdalen. Balder er ikkje akkurat glad i å gå tur enno, potane hans har eit dårleg forhold til hard snø og kuldegrader, men då veit me at det går an å få til noko når det vert nokre grader på plussida...fleire som bur i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line88 Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2009 Jeg bor på espeland og er gjerne med på treff med valpen min på 10uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zorah Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Jeg har en liten ulvis på 8 uker (3/1) som gjerne er med på treff. Bor ved Skranevannet (Søreidgrend) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Bor på mellom Nesttun og Kaland jeg da..men er fleksibel som oftest og kunne sikkert vært med på et treff i de traktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zorah Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Er ikke det et stort gammel golfbane på Nesttun et sted der hundeiere treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarteV Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2010 Er ikke det et stort gammel golfbane på Nesttun et sted der hundeiere treffes? Hmm, det aner jeg ikke. Ikke som jeg vet om iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar