TorillB Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hei, ny på forumet. har en 7¨år gammel Gordon setter, min første hund. Livet består av friluftsliv, turer med Zorba og Kristin.
Tapper Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hei, og velkommen hit Pen hund du har! Og det er ikke dårlig, siden settere ikke akkurat er favoritthunden min
MetteOgBeatrix Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Velkommen! Utrolig vakker Gordon Setter, veldig pent ansikt :-)
TorillB Skrevet 6. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 her en enda ett bilde av freia Takk for fine komentarer, bildet er faktisk tatt i høst
Mary Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hei, Velkommen hit. Gordon settere er bare helt sjønne dem, Men de er litt for aktive for meg.
Birte Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hun var utrolig pen Første som slo meg var at hun ikke så 7 år gammel ut! velkommen
Marthe Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Hei, og velkommen til oss! Hvis det er noe du lurer på, så er det selvfølgelig bare å spørre
TorillB Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Hun var utrolig pen Første som slo meg var at hun ikke så 7 år gammel ut! velkommen Takk det var et artig bilde. Freia hadde nyklipte ører å da fikk kristin som eier Zorba et kjempebilde
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar