Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen Etne og Vindafjord Hundeklubb - Hvem skal?


trevi

Recommended Posts

Da har jeg endelig fått surret meg til å melde på Gigi på sin første offisielle utstilling, og håper det går bedre for henne å debutere i Ølen enn det gjorde for Roma (hun fikk sin første og hittil eneste blåsløyfe der :ahappy: ) Har selvsagt meldt på min noe uferdige lille-store jente i juniorklasse.. :angry:

Dommer for belgerne skal visst være Ilona Onstenk Schenk.

Noen fler som skal stille her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Vi får vel prøve oss der vi også, kanskje vi kan overta blåsløyfe-stafettpinnen? :ahappy: Vet du forresten noe om dommeren? Usj, på tide å rote frem utstillingsbåndet og fortsette med treningen da hehe.

Hehe.. Ikke si det, dere har jo ikke fått blått enda!? :cheer: Vet veldig lite om henne... sikkert noen andre som kan si noe mer enn meg. Vi får ta turen sammen da.... :angry: Dere kan jo være med oss, sambo har fått streng beskjed om å holde seg hjemme og ta seg av tante Brum :wub:

Vi skal og stille i Ølen. Begge hundene skal i ringen på søndagen.

Stiller schäfer ute fremdeles der eller? Husker i forfjor da jeg var der, så så det veeeeldig kaldt ut for schäferfolket. Men likevel... Det er bedre enn hallen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått surret meg til å melde på Gigi på sin første offisielle utstilling, og håper det går bedre for henne å debutere i Ølen enn det gjorde for Roma (hun fikk sin første og hittil eneste blåsløyfe der ;) ) Har selvsagt meldt på min noe uferdige lille-store jente i juniorklasse.. :)

Dommer for belgerne skal visst være Ilona Onstenk Schenk.

Noen fler som skal stille her?

Stiller som heiagjeng om noen trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, er det så mange belgerfolk som skal! Vi hadde tenkt oss dersom det ikke kræsjet med IPO-kurs, og jeg fikk akkurat mail om at kurset blir akkurat den helgen. Så da blir det ikke Ølen på oss.

Det samme blir det på oss om jeg kommer med på kurset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme blir det på oss om jeg kommer med på kurset :)

Du må stille Extra en gang! Jeg vet ikke hvordan en malle skal se ut, men jeg syns hun er nydelig og det hadde jo vært gøy å se hvordan hun hadde gjort det :)

Edit: Hvem er instruktør på kurset forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått surret meg til å melde på Gigi på sin første offisielle utstilling, og håper det går bedre for henne å debutere i Ølen enn det gjorde for Roma (hun fikk sin første og hittil eneste blåsløyfe der :) ) Har selvsagt meldt på min noe uferdige lille-store jente i juniorklasse.. :)

Dommer for belgerne skal visst være Ilona Onstenk Schenk.

Noen fler som skal stille her?

Jupp. Vi har samme dommer,og denne damen er visstnok rasespesialist på dobber og har vært oppdretter. Derfor stiller jeg mine. Hun dømmer også gruppen, og det er jo ekstra kjekt om det går bra i rasen... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må stille Extra en gang! Jeg vet ikke hvordan en malle skal se ut, men jeg syns hun er nydelig og det hadde jo vært gøy å se hvordan hun hadde gjort det :)

Edit: Hvem er instruktør på kurset forresten?

Tusen takk for det. Extra er i hvert fall en pen hund synes jeg. Hvordan hun er til å være belger, det vet jeg ikke :) Jeg skal stille henne en gang eller to i år. Må bare se når det passer :P

Okei. Bare lurte siden læreren min skal til Stavanger snart å holde kurs. Men det kan hende det bare var snakk om RIK grunnkurs. Nok OT kanskje ;)

Ja, han skal holde RIK GK :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dei gjer nok det. Så vi får gjere som vi har gjort andre år der inne, kle oss godt og håpe på opplett. :)

Jeg kommer antakelig ikke :lol: . Må visst i noe familiegreier på sørlandet. Men Angel kommer :) . Så har jeg bestemt meg for å reise til Bø helgen etter. Har allerede ordnet med overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer antakelig ikke :D . Må visst i noe familiegreier på sørlandet. Men Angel kommer :P . Så har jeg bestemt meg for å reise til Bø helgen etter. Har allerede ordnet med overnatting.

Nei men så dumt at ikkje du kjem då! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men så dumt at ikkje du kjem då! :P

Ja, jeg hadde virkelig gledet meg til å se både deg og Helga-Mari igjen.

Men jeg kommer ikke unna dette familieselskapet. Du og Helga-Mari får heller støtte min vakre Angel :D . Mobilen er med og på, så jeg følger nøye med allikevel.

Har tenkt å være kjørbar hele kvelden. Grunnen er nok også at denne dagen er omtrent 1-årsdagen for min fars begravelse. Er sannsynligvis ikke i noe festhumør da :P . Savner han dypt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker meg nedover.. men vet ikke om jeg kommer meg dit! :P

Hmm.. *ringe valpekjøpere*

Siden jeg er litt lokal kjent der nede, så kan jeg si at det går båt fra Bergen mer eller mindre rett til utstillingsplassen. Det er også gåavstand til hotellet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...