Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd som gjør at hunden klør

Recommended Posts

JEg har sendt mail til den det gjelder,og jeg er ikke ute etter å henge ut, eller skade personen..

Men har kjøpt flere halsbånd fra Kifani, veldig fornøyd med de, er godt sydd, pene, grei pris, og god holdbarhet..

Bare et stort minus: Når hunden min har det på seg, så begynner den å klø...

OG tar jeg det av, så slutter den å klø seg etter en 20 minutt..Derfor har hun det bare på ute på tur..

Har en vennine som har en whippet,og hun har vært borti akkurat det samme..

Bare lurer på om det er flere som har vært borti dette??

Hunden min har alt mulig av halsbånd,og dette er de eneste hun noengang har reagert på.. kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner fler som har halseband derifra, og har aldri hørt noen nevne noe om kløe, så det kan jo være at hunden din reagerer på det på en eller annen måte. Og da er det jo ikke noe verre enn å bytte halseband og bruke noe som den ikke reagerer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at enkelte tepper (gulvtepper) er sprayet med et eller annet kjemisk som gjør at det skal holde seg "fluffy" og pene i frakt, men at dette slites bort etterhvert når teppet blir brukt jevnlig.

Kan det være noe slikt med stoffer også? Hvis du hadde vasket halsbåndet - ville hun da ha sluttet å klø? (Men de aller fleste hunder reagerer ikke på dette)

Aner ikke om det "makes sence" men en idè i hvertfall...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...