Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er helt rørt!

Blondiemamma

Recommended Posts

Skrevet

Var innom oppdretteren min i går å hentet noen julegaver.. Hadde forventet meg noen tyggebein til Blondie, men neida.. Se hva hun hadde kjøpt til meg *rørt* :ahappy:

Termokopp med bilde av Blondie som er 7 uker.. og med teksten "Blondie 7 uker"

3012200822152MelVEBQ4SFgOBbAh7.JPG

Post-it lapper med bilde av oss på og som det står "Tonje og Blondie" på

301220082259npF7GhiBxijJxECI7V.JPG

T-skjorte:

Forsiden:

301220082243SOeTUtcpenUITyh81R.JPG

Baksiden:

301220082218IfR8A1z5z9apSmZdTp.JPG

Kallender:

3012200822146nyefjTgkDpPsmk7qa.JPG

Og se hva som står nederst på den... *rørt til tårer*

301220082209bjD19ZJlc11WaQjH2E.JPG

Nå har jeg jo Blondie på for, så jeg gjør nok en stor jobb for oppdretteren min. .Men noe SÅNN hadde jeg aldri forventet at jeg skulle få... :)

Skrevet

åå.. så morro å få:ahappy: Det er jo kjempekoselig!

Og så kan du gå med t-shorta på utstilling så alle kjenner deg igjen:D

Skrevet
åå.. så morro å få:ahappy: Det er jo kjempekoselig!

Og så kan du gå med t-shorta på utstilling så alle kjenner deg igjen:D

hehe...... jeg tror faktisk ikke jeg kan gå med den i ringen. .det står jo kennelnavnet hennes bak på ryggen. Og så vidt jeg har hørt så får man ikke gå med noe form for reklame for kenneler i ringen.. <_<

Skrevet
hehe...... jeg tror faktisk ikke jeg kan gå med den i ringen. .det står jo kennelnavnet hennes bak på ryggen. Og så vidt jeg har hørt så får man ikke gå med noe form for reklame for kenneler i ringen.. <_<

Det er sant, og jeg tror heller ikke det er lov til å gå med noe som kan identifisere hvilken hund du går med - for eksempel fullt navn.

Men det er jo mange andre anledninger til å bruke den, og resten av de supre gavene! Godt å høre om oppdrettere og fõrverter som har det bra sammen, når det bare er de uheldige og utnyttende historiene som kommer fram.

Skrevet
*klipp*

Godt å høre om oppdrettere og fõrverter som har det bra sammen, når det bare er de uheldige og utnyttende historiene som kommer fram.

Det samme tenkte jeg! Vi leser og hører bare om skrekkhistoriene, så da er det jo hyggelig når man får eksempler på at det faktisk kan fungere også :brr:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...