Jump to content
Hundesonen.no

Targetstick

KristinL

Recommended Posts

Noen som vet hvor man får kjøpt targetstick med klikker på? Er da så mye å holde styr på med targetsticken, klikkeren og godbitene :wub:

Vet det finnes targetstick og klikker i ett, men finner ikke noe..

Anbefaler ikke denne. Klikkerlyden blir for lav om du trener ute og det er litt støy rundt deg. Det endte med at jeg demonterte den slik at det kun var selve targetsticken igjen. Det er faktisk ganske enkelt å holde både targetstick og klikker i samme hånd.

Hmm, den har jo fått gode anmeldelser da, det som står under.. Jeg tror jeg kjøper den og prøver jeg, holder vel til innebruk og der det ikke er for mye bråk i hvertfall? :icon_confused:

Hmm, den har jo fått gode anmeldelser da, det som står under.. Jeg tror jeg kjøper den og prøver jeg, holder vel til innebruk og der det ikke er for mye bråk i hvertfall? :icon_confused:

Leste litt på canis i går, og anmeldelsene må godkjennes av de først (da siler de sikket ut de nagative) :rolleyes:

Den eneste øvelsen jeg har brukt targetstick på hittil er apportering, for å få hunden inn i utgangsstilling (og da ved å gå inn på høyre side og så halv sirkel bak meg). Jeg merket at så fort jeg kom ut måtte jeg hjelpe han mer med targetsticken enn inne, så for meg var den minst like viktig ute. Den duger til stuebruk, men da er den fanken ikke verdt pengene heller er nå min mening.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...