Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen.
Takk for tips. Det finnes en del ulike apper for hundelufting og hundepass, med ulik funksjonalitet. Her må man jo bare være fornuftig og finne noe som passer.
Hei
Jeg kom tilfeldigvis over en app for å gjøre avtaler om lufting av hund. Det virket som en god løsning, og det var helt tilfeldig at jeg kom over denne. Gratis var det også. Jeg skal ikke drive noe reklame for den ene eller andre appen, men tenkte likevel å dele. Nettsiden (og appen) jeg kom over var: hundedate.no
Og det hadde vært ålreit å ha litt flere enn bare mine egne løyper og hundeparker å velge mellom skal jeg innrømme
Jeg vurderte sterk å skaffe med chodsky pes. Jeg har hatt kontakt med oppdretterer og eiere siden 2013, men valgte rase bort på grunn av mentaliteten og mye usikkerhet.
Har en JRT f. 2012 som har luksasjon av klobeinet på ytterste tå på en bakfot. Amputasjon av hele tåa er anbefalt. Har noen erfaring med amputasjon av denne tåa, eller andre for den saks skyld? Hvordan var tiden etterpå, var hunden plaget etterpå etc. Vanskelig å lande på om den skal amputeres eller om han skal få slippe.
På forhånd, takk for alle svar 😊
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar