Gå til innhold
Hundesonen.no

Overnatting i Bergen?

Sju

Recommended Posts

Jeg har nå nesten bestemt meg for å dra på Depeche Mode konsert i Bergen 2. juli. Det eneste som egentlig holder meg igjen er at etter billettkjøp har jeg egentlig bare penger til tog hjem, hvilket betyr at jeg enten må finne et råbillig sted jeg kan overnatte, eller så må jeg sove i ei grøft.

Noen som vet om overnattingssteder i Bergen i gåavstand fra Bergenhus Festning (er ganske sikker på at det er det det heter der konserten skal holdes) som ikke koster skjorta? Eller er det noen som vil la meg låne sofaen mot at jeg f.eks. lager frokost eller støvsuger? :whistle: Ser vel helst at jeg får låne sofaen til en av dere vennlige sjeler her inne, men så kjennes det så rart å spørre fremmede slik helt ut av det blå, så...

(og jo, det er over et halvt år til, men jeg liker å være tidlig ute, for tenk :P)

På forhånd takk for ALL HJELP! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi kjøpt leilighet, skal du endelig få låne en seng. Men jeg bor nok ikke i sentrum, men kan fint ordne transport til og fra.:P

Åå, supert :P Takk!

Jeg har ett helt innredet garasjeloft du kan låne, men da må du ta buss til byen.. :P

Buss er ikke noe problem, bare de går midt på natta da :P Har fått det for meg at konserten varer til 23, og da tar det vel fire timer å komme seg ut eller noe, tenker jeg <_<

Nå er jeg jo veldig tidlig ute da, mye kan jo skje innen juli, liksom... Og nå husker jeg ikke helt hva Katja-Kais egentlige navn er, bare at jeg tror det begynner på S... så, S, jeg er egentlig veldig allergisk mot korthåra hunderaser, men jeg har da medisiner, så blir det til at jeg overnatter hos deg får jeg bare la være å stappe pelsdottene i ansiktet, liksom... :whistle:

[/poengløs bortroing]

Når det begynner å nærme seg må vi lage en "vi som skal på Depeche Mode-konsert i Bergen 2009"

:P

Ja, hvorfor ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, supert :P Takk!

Buss er ikke noe problem, bare de går midt på natta da :P Har fått det for meg at konserten varer til 23, og da tar det vel fire timer å komme seg ut eller noe, tenker jeg <_<

Nå er jeg jo veldig tidlig ute da, mye kan jo skje innen juli, liksom... Og nå husker jeg ikke helt hva Katja-Kais egentlige navn er, bare at jeg tror det begynner på S... så, S, jeg er egentlig veldig allergisk mot korthåra hunderaser, men jeg har da medisiner, så blir det til at jeg overnatter hos deg får jeg bare la være å stappe pelsdottene i ansiktet, liksom... :whistle:

[/poengløs bortroing]

Ja, hvorfor ikke? :P

Synnøve! :P

haha! :P men ja, du damen! Hundene mine er ikke på garasjeloftet.. å jeg har bare en som bor her fast... ;D (inni huset)

Komme deg hjem skal vi alltid klare.. kjenner jeg meg rett er jeg på byen den dagen.. er jo en Torsdag om jeg ikke tar feil? eller kanskje en onsdag? men hva *beep* begge deler er jo lillelørdager! :P hehe.. :P

Edit: tar forresten ikke lang tid å komme seg ut.. det er MANGE åpninger rundt der som de sperrer under konserten men tar vekk så bare raser man ut "dørene" :P 20 min å man er uti friheten i den *kremt* store *kremt* byen vår! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Man drar ikke til hundefolk uten å hilse på hunden vel? :D

Tilbake til topic *drar opp tråden sin igjen*, er det noen andre som skal på konsert og muligens kunne tenkt seg å spleise på et hotellrom, kanskje? Blir kanskje litt sært å skulle sove sammen med folk man aldri har møtt før, men pytt... :P

Bare for å holde alle dører åpne, eller hva det heter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
    • Jeg kaster lange blikk på Arrak sine jakker. Har brukt en 100-kroners Didriksons jakke fra Finn denne våren, og bra er det, for den har fått juling. Nå som hopping og biting og riving i klær ser ut til å være en ting i fortiden i nær fremtid.. Noen erfaringer med de?   Edit: advarer også mot Hööks sin jakke. Baklomma har rette kanter og er for smal. Lite plass og ting faller ut. Helt ok budsjettjakke, men har en råd til bedre, kjøp bedre. 
  • Opprett ny...