Nikitaf Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Noen som vil med på et lite hundetreff på odderøya å gå tur. er utrolig fint vær i det siste SI fra ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Jeg er dårlig hjemme nå rundt jula- nyttår. Tar kontakt igjen etter nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 8. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2009 OKey.. Men nå er det vel snart noen som kan ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2009 Jeg er med, bare si når så møter jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2009 ja, det er 22 februar .. søndag på odderøya.. visst noen kan .. rundt 1 halv 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2009 ja, det er 22 februar .. søndag på odderøya.. visst noen kan .. rundt 1 halv 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar