Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffer i Østfold?


Guest Luckystaff

Recommended Posts

det er lov å håpe søss :icon_redface: hehe lurer på om det er noen GD'er i nærheten jeg da??

jeg og storesøss skal nok på MANGE turer når valpene våre kommer hjem :icon_redface:

alle er hjertelig velkommen til å være med på turer da :icon_confused: bare å bli enig om en dag vettu, så kan vi dra på tur=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
heisann...

skal kjøpe en liten staffekar til våren, og lurte derfor på om det var andre med staffer i nærheten? :)

Vi har staff og er fra Fredrikstad! Er ikke så langt ifra det da :)

Hvor venter du staff fra? Vi prøver å bli med på det meste av treff som er i nærheten eller som vi kan kjøre til! Pleier å være en del over i Vestfold, da det er flest staffe eiere over på den andre siden.(som er "aktive" innen rasen) Jeg kan si ifra når vi skal på noe treff så kan du henge med! Jo fler jo kosligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Jeg skal ha valp fra svenske evanescences...:ahappy:

Fredrikstad er ikke langt unna vettu, så det er jo flotters! :)

Er bare å rope ut, så skal jeg se hva jeg får til! :) Må ikke være rent staffetreff heller da, generelle hundetreff er også supert...veit det akkurat har vært et lite treff i særp...og den gjengen kommer nok til å møtes igjen...:( lillesøs var med dem seh...så kan si ifra hvis det blir no på den kanten jeg da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Jeg skal ha valp fra svenske evanescences...:ermm:

Fredrikstad er ikke langt unna vettu, så det er jo flotters! :P

Er bare å rope ut, så skal jeg se hva jeg får til! :P Må ikke være rent staffetreff heller da, generelle hundetreff er også supert...veit det akkurat har vært et lite treff i særp...og den gjengen kommer nok til å møtes igjen...:P lillesøs var med dem seh...så kan si ifra hvis det blir no på den kanten jeg da...:P

Åjaa! :P Spennende!!

Tror jeg vet hvem du er nå :P

Nei såklart, trenger ikke være reint staffe treff, hyggelig med lett blaning også, og kenzo digger lek og andre barnsligheter :P

Ja bare Ja bare si ifra til meg, så tar vi det derfra vettu, hyggelig :P

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...