Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund funnet etter å ha vært savnet siden 10 desember


jaktlykke

Recommended Posts

jeg håper de som evt har satt hunden nedi der fra dritings og høye på ett eller annet... normale folk i normale tilstander kan da ikke finne på slik galskap. Håper de finner "syndebykken" og låser h*n inne i ett mørkt lite rom alene en månedstid:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Folk gjer ekstremt dumme ting i fylla...på ein fest eg hadde då eg var tenåring, var det nokon som klatra opp på taket med katten min og heiv den ned igjen. Deretter pissa dei i pipa.

No høyrer det med til historia at det var metervis med snø og ganske lavt tak, så katten fekk ingen varige men fysisk, men ein god støkk psykisk. I tillegg kunne eg lattermild beretta at pipa ikkje stoppa i ovnen vår, men fortsatte ned i kjellerleiligheita. Han som leigde den på det tidspunktet var...skal me seie...respektert av idiotane som gjorde dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gått bort i fra teorien om at noen har puttet hunden i kummen. Kumlokket har ved flere andledninger hvert av, så de regner med at den stakkars hunden har falt ned. Håper og tror på denne teorien, ekkelt hvis noen har puttet den nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...