Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min Ronja Røverdatter <3


Catrine&Ronja

Recommended Posts

Takk takk! :whistle:

Renner ganske mye av nese og øyne for tiden da <_<

Tror ikke det kommer av støv, støvsuger ofte rommet der hun sover, fleece-pleddene hennes blir vasket med slik allergifri vaskepulver uten parfyme. Men ser tegn til forkjølelse da, nysing og rennenese.

Skal på dyrebutikken imorgen å kjøpe øyedråper da:)

post-4928-1230484678_thumb.jpg

Rennenese/øyne :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Idag er Ronja Røverdatter hele 3 måneder, 2 uker og 1 dag gammel jente :P

Hun blir jo bare større og finere for hver dag som går! Ivrig etter å lære nye ting, alltid leken og glad :P

Jeg kan stolt si at min valp er sta :lol:

Hun er veldig sta! hehe. Hun elsker å sitte i band ute på trapoen, ligger der leeenge å bare følge rmed på alt og ingenting, hun kan ligge der i flere timer, og vil aldri inn :P

Hun er nå så og si helt stueren, hver morgen kl halv 6 (presist) skal hun på do, det sier hun fint ifra om. :P

Hun sier også fint ifra når det kommer folk, men ivrig logring ved døren (har slike lange vinduer fra gulv til tak på hver siden av utgansdøren) som er fast utkikksted :P

Siden hun nå har vokst å blitt en skikkelig stor og god bamse, må jeg jo da legge ut noen bilder av henne. Har ingen kjempegode bilder som viser hvor mye hun har vokst enda, må få meg et bedre kamera først, men vi prøver :Ppost-4928-1233143383_thumb.jpg

post-4928-1233143522_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg oppdaterte, så får vel skrive noen linjer om valpen min igjen :)

Nå er Ronja snart hele fem måneder gammel! Tiden går fort.

Nå har Ronja mistet alle tennene sine, noe som hun sikkert synes er veldig deilig:P

Hun er fortsatt overivrig når folk kommer på besøk, selv om jeg har besøk hver dag :closedeyes:

Men det går vel over så snart valpetiden er ferdig.

Hu er fryktelig rampete og da, hehe. Alt hun ikke får lov å ta er kjempegøy å springe rundt med.

Men hun lærer kjempefort da!:)

Jeg lerte henne å gi labb på to dager! Eller to kvelder da, rettere sakt:P

Men hun bruker det litt som tigging av og til, smiske seg til noe godt. Men det funker ikke:P

Hun har også hatt våteksem for en stund siden, men det er heldigvis vekke nå:)

Så nå er det full tørkings hver gang vi har vært ute:P

Legger ut noen bilder av herligheten min, som har blitt så stor nå:) Hele 12 kilo:P

Så skal jeg også bli flinkere til å oppdatere:)

13022009047.jpg

13022009001.jpg

13022009002.jpg

13022009006.jpg

13022009064.jpg

13022009028.jpg

13022009020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...