Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Takk takk:) mulig det blir en litten dyrlege tur på mandag-tirsdag for å klippe bort den løse fliken som sitter på den "høye" pota, den oppe beinet. for den bare henger og dingler, kommer ikke til å feste seg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt nettproblemer her oppe på toten :) men takk for de fine bildene storesøss :icon_confused:

og takk forgratulasjoner :twisted: neste stopp er valpeshow på Ås 9. august også håper jeg at vi får med oss høstutstillinga i september for GD'er :)

stolt av lille valpisen min som er så tolmodig og flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller opp jeg vettu...så lenge di også kan leike litt fotograf på Ås...:getlost:

det er for alle raser, ja...men tror egentlig ikke det blir så mange staffer...er jo kun valpeshow, og da blir det jo automatisk færre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en fin side det :getlost: får være flink til å oppdattere den også da :) så skal jeg prøve å følge med der også:)

ellers folkens, Kita og jeg er blitt sjetvinger igjen (har flytta tilbake til Skiptvet). hadde siste treningen med Liv Tone i dag :) kommer til å savne de treningene, Kita likte ho så godt, og ho fikk ting til å stemme for oss :blink:

men vi skal holde kontakten og ho skal sende oss noen oppgaver på mail som vi skal jobbe med her hjemme :lol: så ser vi ho jo når jeg må opp til hemer å handle mer utstyr til jobben min:)

så vi får jobbe videre med det vi har begynt på:)

i dag var det bli liggende som var vanskelig :) det som pleier å gå så fint, mens derimot bli sittende som ho pleier å være lett i rumpa på gikk veldig fint :)

så vi får bare jobbe på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Ailostaff, mamma og jeg vært og trena med Ailo, Marco og Kita :blink:

alle hundene så ut til å ha det veldig morro i dag og de fulgte med å gjorde sitt beste :)

skal prøve å få tatt noen bilder av at vi trener i morgen;) serlig av Ailo i fokus :) stolt av Ailo'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får legge ut noen nye bilder her vel :P de er ikke helt nye, men i hvertfall no småtteri dere kan se på:):wub:

Hodebilde av Kita, ikke fult så valpete lenger :wub:

HodebildeavKitanmin.jpg

Kita leiker med katteleika si :P

Kitajuli2009001.jpg

venter på at a mor skal kaste katteleika :D

Kitaklartilleik.jpg

Sjuklingen på soffaen med bandasje :P

Kitamedbandasjensin.jpg

Kita og Cross på sporkurs på Sølen :)

KitaogCrosspslen09.jpg

To trøtte dyr :lol:

Kitaoglillepusslapperavpsoffaenjuli.jpg

Kita titter på mamma'n sin :P

Kitatitter.jpg

en stykk iskald Kita må varme seg under dyna etter en kald dag i skogen :P

Kitavarmersegpslen09.jpg

spørs vel om katta dauer med det grepet om halsen :P

ettgodtgrepomhalsen.jpg

Der fløy den ordentlige pusen :P

ogderlpdenordenligepusen.jpg

Kita sitt Kifanihalsbånd :D som må sendes tilbake for å bli litt større :P

Kifanihalsbnd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D i dag har vi vært på huundetreff i moss :icon_confused: vi blei bare 3 hunder, men hadde det veldig koselig likevel:) var meg, Victoria og Ailostaff;)

vi kosa oss med knallvær og hundene fikk kose seg litt i vannkanten :D egen bildetråd er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi vært på utstilling igjen, og var ikke akkuratt så heldig med været i dag :rolleyes2: Synes Kita var godt med i dag og fikk en god kritikk (den skal jeg få lagt inn senere). Hadde trodd jeg skulle få en litt mutt Kita pga. regnet, men vi hadde opphold mens vi var i ringen ;) kjempefornøyd med BIR i dag, selv om ikke det blei no gruppefinale :hmm:

Så var Kita med i barn og hund i dag :lol: de var bare så søte sammen :lol::) Nora på 6år og store Kita:) de blei nr. 3 og begge var kjempeflinke :lol: skal finne bilde av det også:lol:

Ellers gratulrer vi Ailostaff med 2. plass i klassen sin i dag :lol:

og soppen, takk for en hyggelig kritikk=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi vært på utstilling igjen, og var ikke akkuratt så heldig med været i dag :rolleyes2: Synes Kita var godt med i dag og fikk en god kritikk (den skal jeg få lagt inn senere). Hadde trodd jeg skulle få en litt mutt Kita pga. regnet, men vi hadde opphold mens vi var i ringen :lol: kjempefornøyd med BIR i dag, selv om ikke det blei no gruppefinale :hmm:

Så var Kita med i barn og hund i dag :) de var bare så søte sammen :lol: :lol: Nora på 6år og store Kita:) de blei nr. 3 og begge var kjempeflinke :lol: skal finne bilde av det også:)

Ellers gratulrer vi Ailostaff med 2. plass i klassen sin i dag ;)

og soppen, takk for en hyggelig kritikk=D

Jeg så dere der idag, og heide på Kita og Nora under barn og hund. De var så søte sammen :lol:

Fikk desverre ikke sjansen til å si hei, da dere så ganske opptatte ut da jeg så dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja de var kjempesøte sammen :rolleyes2: må si jeg var litt overraska over hvor snill Kita var når de skulle trave rundt :) men hadde en stykk stolt Nora :hmm:

så er kritikken til Kita hentet inn;)

7mnd gammel tispevalp. godt hode, godt uttrykk, lang hals. skulle ønske litt mer forbryst, noe mer tilbakelagt skulder. godt vinklet bakparti. meget gode bevegelser! velvist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En stund siden sist nå... men det har skjedd ganske lite her hjemme egentlig og Kita har hatt en litt rolig periode :wub: men nå har vi begynt å gjøre litt mer igjen :)

på kveldene får ho og Ailo springe litt løs i barnehagen :aww: plukker selfølgelig opp etter dem hvis de gjør fra seg. ellers tenkte jeg å begynne å legge litt mer spor til den lille frøkna mi :D

skal få tatt noen bilder av "barna" i barnehagen en dag :lol: de er bare så søte, når de suser rundt der :D

ellers skal både Ailo og Kita stille på Gjøvik til lørdag, og vi må reise hjemmefra i 5 tida på morran :) men det går nok bra det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...