Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

har ikke nysi då mye idag, men det utslettet på nesa blusser liksom opp og ned :rolleyes2: på morran er det helt fint (da har ho ikke drivi med det og sleika seg så mye på nesa) men på kvelden er det ganske rødt... men er bare på den ene nesevingen...:S

valpekurset er skikkelig sosialt og koselig for både folk og hund=D håper på knallvær i morra :whistle: kamera er lagt i bilen, ikke dermed sakt at jeg husker å ta det ut derfra:P men skal prøve å få lagt det i sekken i morra:) ta noen fine bilder av ho med sine nye venner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da,håper det utslettet gir seg og tenker det klør ja!Jepp,kjempe sosialt og fin trening med hunde treff/kurs!Moro ta bilder om du husker ta ut kameraet også :rolleyes2:

Her har nå frøken bisk fått løpetid og endelig forstått at kan kjefte på hann hundene!(Tok bare nesten 3 år da)flink bisk men,synd de ikke tar det så tungt da!Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt det i sekken nå :D må bare huske batterier :ahappy: stikke på butikken snart :D også vaske litt bil og sånt før vi drar på treff med resten av valpefolket og grunkursfoolket;) i hvertfall knallvær her, 10 grader alt og greier :D

flink liten jente du har:) må bare sette de på plass;) spent på når min får løpetid :lol: heldigvis er hannhunden til mamma og dem ksterert, så vi slipper å stresse med å dele dem osv :D valpisen til søstra mi(Ailo her inne) har nok ikke kommet i puberteten ennå da, heldigvis :D

når regener man at store hunde får løpetid?? 6-7mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Var sikkert fint på treff tenker jeg!Så bra de er kastrert og lille Staffe gutten ikke er i puberteten da hun får den.Varierer jo veldig alt fra 7 måneder og oppover.Engelsk Setteren jeg hadde fikk da var 13 måneder og hadde kun 1 gang i året,veldig greit!

Hun jeg har nå fikk da var 9 måneder og har 2 ganger i året som er mest vanlig.Varierer mye på det også,hvor lenge det er mellom osv.Siden hun er stor kan det jo hende tar litt lengere tid før får første gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm litt spent på detta der, da vi aldri har hatt tispe som familiehund, så har ikke vært borti det før:P

men lenge siden jeg har oppdattert om Kitas vekt og høyde her inne ser jeg. ho er nå 32kg ! blitt stor og 67cm høy=) dette målte vi 16 mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn! da har vi vært ute og leika med kamera ;) har prøvd å ta noen portrettbilder :icon_redface: men vi har mest actionbilder ;) går fort i svinga, så en del av bildene blei liiiit uklare :P men det får dere bare leve med :P

Her gjør vi to fluer i en smekk :D trener på ligg og bli, også vips blir det portrett :P

SDC10058.jpg

Ute og leiker med det lille nesehornet sin ;) "prøv å ta den"

SDC10065.jpg

Ædda bædda, får den ikke tenk :P

SDC10066.jpg

I full rulle for å hente det lille nesehornet sitt ;)

SDC10068.jpg

Ikke noe serlig stolt da kanskje ;)

SDC10067.jpg

med nesehornet i munn og passer godt på så ingen kommer og tar den.

SDC10070.jpg

Ligger pent og venter, mens mamma tar bilde ;)

SDC10057.jpg

Full rulle:P

SDC10071.jpg

må bare laste opp noen fler, så det kommer mer her straks;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noen bilder til:) krangler litt med nettet, så detta tar litt tid :icon_redface:

ser i hvertfall ut til at ho har det morro :D

ÅNEI:O mista'n jo:P

SDC10072.jpg

Se så fint nesehornet er:P

SDC10078.jpg

Blir noen skarpe svinger:P

SDC10077.jpg

jo fortere desto bedre;)

SDC10074.jpg

bare flyr og flyr uten stans denna dama:P

SDC10076.jpg

SDC10073.jpg

SDC10079.jpg

Full rulle:)

SDC10078.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er MYE overskudd som skal ut etter ei natt:P

SDC10077.jpg

Her er ho løpende med den berømte gule ballen sin, med bjelle inni=) må tro den er poppulær dere!

SDC10076.jpg

Ja det hender det blir litt mye bein:P

SDC10074.jpg

En liten seiersrunde bort til porten;)

SDC10073.jpg

Sjekk DET uttrykke a :icon_redface:

SDC10115.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stor ho har blitt. Gleder meg til å se ho igjen i morgen :D

ja blir spennende å se Diego;)

finne bilder! ser så utrolig lykkelig ut med leken sin :icon_redface:

ja men ser tydelig at noen leiker er mer poppulære enn andre;)

Åhh kjempefin! Heldige du som har GD! ;)

hehe heldig du også som har dobber ;) det kan jeg godt tenke meg, men redd det blir for mye hund for meg...

takk takk:) synes de blei fine jeg=) eller så kan jeg prøve i et program som heter Picnik;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har vi kosa oss skikkelig :) hatt det fine været :ahappy: når Ailostaff var ferdig på jobb dro vi og grilla med hundene og samboeren til søstra mi :)

hundene kosa seg masse, og Kita vassa i vannet og dykka i vannet etter pinner :)

Tonje tok noen bilder av ho, som jeg synes var så fine at de må legges ut her :)

SDC10893.jpg

SDC10901.jpg

SDC10905.jpg

så må jeg bare slenge med et bilde fra treffet her om dagen, der Kita og jeg trener på å gå på plass :)

Kitaogmegtrener21mai09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja søstersen var flink med kamera i dag :)

begynner å bli skikkelig stor :) etter ny veiing er vekta 34kg og høyden fortsatt 67sm :ahappy: lurer på om jeg kanskje kan ha målt feil, eller så har ho rett og slett ikke vokst no i høyden :)

er spent på å se hvor stor ho blir som voksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...