Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ønsker du deg til Jul?


Izziebelle

Recommended Posts

Hva har du bedt nissen om i år? Jeg er virkelig grønn på hva jeg skal si til mamma som skal handle til meg i morgen.. Jeg har kjøpt Speilrefleks kamera, har masse av alt egentlig.. :) Dessuten er jeg alt for barnslig og ønsker meg bla. disney filmer! :rolleyes: Så hvis dere sier hva dere ønsker dere kanskje jeg får noen tips?? :)

Så folkens, hva vil du ha under juletreet i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg Disney filmer jeg også, men er få av de som finnes i butikkene nå jeg ikke har, egentlig... Øverst på ønskelista, however, står CSI: Season 7 :)

(jeg veit hvordan man prioriterer også altså! :)) Ellers er det vel leker og stæsj til lillegull og... penger... Joda, oppfinnsomheten selv er jeg!

Og så har jeg vel gjort det klart for familyn at jeg ville EEEELSKET å dra til Bergen til sommern og se Depeche Mode, så jeg håper... tør nesten ikke det engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg ønsker meg katt, og det skal jeg visst få av meg selv til jul :P

ellers er det:

objektiver

batteri til kamera

minnekort

Den siste Eon boka (mistenker den kommer :P)

Julehefte fra Nemi til morragave (den vet jeg kommer :P)

Pink Floyd DVD'er

penger

Også fikk jeg vel en beskjed av Lars om at jeg burde ønske meg "kosefiller"... :) Jeg har en vane som sitter igjen fra jeg var liten, med å kose hjørnet av dynetrekket mellom tommel og pekefinger. Dette gjør jeg HELT ubevisst, og alltid når jeg legger meg på kvelden. Slapper godt av med dette. :) Men det har jo resultert i at det nå er slitt hull på hjørnet på nesten alle dynetrekkene våre. så ergo sier Lars at jeg burde få sydd meg en kosefille eller tre som jeg hadde når jeg var lita, så slipper jeg å ødelegge flere dynetrekk :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år var jeg faktisk dritflink og hadde lista klar FØR bursdag! :ahappy: Så tidlig i november sendte jeg ut lista til potensielle bursdags/julegave-folk:

-rasedekaler med springer og cairn fra diggidog

-ullsokker fra Wistex

-Dilbert jubileumsbok

-lykt, fartsmåler og skjermer til sykkel

-springer fra Felleskjøpet

-setevarmer til bilen

-hansker/votter med avtagbar tommel og "hånd", fordi de jeg har er ganske slitt nå

-GPS (det fikk jeg til bursdagen av skjønneste typen som ville jeg skulle finne frem - og tilbake - fra Hamar)

-boka "Med hund på utstilling"

-skikkelige, varme klær, spesielt jakke

-"obstetrikk av hund og katt"

-gavekort på Bikbok :whistle:

-en blå ullkåpe/lang penjakke

Sammen ønsker vi oss:

-fryser (haha, til hundene selvsagt, sånn at vi får kombiskapet for oss selv! :ahappy: )

-en skikkelig god ca 3-liters gryte

-liten campingvogn (ganske utenkelig om vi får dette)

-tectyl-behandling til bilen "min"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ønska meg digitalkamera (mitt ble stjålet i vinter...), parfyme, klær (jeg vet akkurat hvilke jeg får også), og samleboks med en eller annen tv-serie (ønka ingen spesiell...både sex og singelliv, one three hill, gilmore girls og friends). Det siste vet jeg ikke om jeg får, men det andre er jeg ganske sikker på :whistle:

Så ønsker jeg også selvfølgelig noen overraskelsespakker, - er ikke artig å vite hva alle pakkene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg:

Gavekort på vinmonopolet :whistle:

Av en kompis ønsket jeg meg nytt undertøy.. på betingelser for at han fikk velge! Heh.. :ahappy:

Ny Bukse!

Belte :P

Øredobber (sånne små elegante)

Gavekort til skredder (blir jo dyrt i lengden, så jeg ønsker meg det av flere.. vil ha en skikkelig PEN utstillingsdress)

Bøker, elsker krim! :P

Falske negler :ahappy: (må jo se bra ut på utstillinger)

Hårstrikk og annet stæsj( skum, spray, spenner osv) av venninner

Mineral pudder

Jaau,

ellers så har jeg sånne usannsynlige ting som

Linser til kameraet!

Kamerastæsj... at all

Utstillingsbord

Akvarie.. :P

jaau, osv! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.amazon.co.uk/gp/registry/wishli..._gift_gno_wl_hp

http://www.amazon.com/gp/registry/wishlist..._gift_gno_wl_hp

Det er ønskelister på amazon. Ønsker meg masse :whistle:

Ønskelistene er det mest geniale som finnes! Mine nærmeste venner har også ønskelister og jeg bare klikker julehandelen ferdig :) Tingene forsvinner fra lista etterhvert som noen bestiller til deg, slik at ikke flere kjøper den samme tingen. Det er så mye på amazon at ønskelista blir lang uansett, så man har mange sider med ting å ønske seg, derfor oppdager man ikke at ting forsvinner etterhvert som folk kjøper gaver til deg! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort til skredder (blir jo dyrt i lengden, så jeg ønsker meg det av flere.. vil ha en skikkelig PEN utstillingsdress)

Får håpe det blir hos samme skredder, da! :whistle:

Jeg tittet litt på ønskelista vi lagde i fjor, og der sto det blant annet

Tittel på X'en

Og jeg innser at jeg helt har glemt å ønske meg slikt for neste år også. Phuck, er det for sent nå?

Eller får jeg ikke neste år, fordi vi fikk to i år? Og må jeg bytte hvis jeg får to like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...