Carma Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 God advent til alle! Ikke slite dere ut nå! Jula kommer om taket er møkkete og skapene er rotete!
Tyfonia Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 For en vakker pus God advent til dere også
Tyfonia Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 For en vakker pus God advent til dere også
PsychoLynx Skrevet 16. Desember 2008 Rapporter Skrevet 16. Desember 2008 Dette har ikke jeg sett før. NYDELIGE Mini!! *sukke* Hadde han ikke vært "hardbarket" utekatt, og kanskje blitt vanskelig å få til å gå sammen med mine, kunne nok han og Zuki flytta rett inn her...
Carma Skrevet 16. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2008 Dette har ikke jeg sett før. NYDELIGE Mini! *sukke* Hadde han ikke vært "hardbarket" utekatt, og kanskje blitt vanskelig å få til å gå sammen med mine, kunne nok han og Zuki flytta rett inn her... Hehe, de er ikke så hardbarka nå for tida akkurat.. Ut og tisse og så rett inn igjen - er jo kaldt og vått og ekkelt for søren! Åsså spørs det vel hva Lars ville sagt....
swimzy Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Skrevet 29. Desember 2008 Så stor å flott han har blitt...han er jo bare sååå nydelig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar