Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen i Februar?


Baby

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Vi skal selvsagt.

Basenjiklubben er jo med-arrangører.

Boxerklubben har allle raser fordelt på 2 dager, mens basenjiklubben kun har gr 5 + boxer. Det vil si at det blir dobbel- utstilling for gr 5 + boxer, enkel- utstilling for de resterende raser.

Noen som skal begge dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Noen som vet om hotellet i tilknytning til Letohallen tar imot hunder?

Eventuelle andre hundevennlige hoteller i nærheten?

Jeg har aldri fått noen problemer med å ta med med Josie til hotellet ved Letohallen, men jeg ville nok nevnt det ved bestilling (jeg har bare vært der som skriver, så jeg vet ikke om du bare kan ta med hunden). Har sett flere utstillere også med flere hunder, så det er nok ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått noen problemer med å ta med med Josie til hotellet ved Letohallen, men jeg ville nok nevnt det ved bestilling (jeg har bare vært der som skriver, så jeg vet ikke om du bare kan ta med hunden). Har sett flere utstillere også med flere hunder, så det er nok ikke noe problem :)

Ja man bestiller jo helt klart hotellrom med hund.

Det forhører vi oss alltid om når vi reiser med hundene.

Synes det er veldig kjekt med de som opplyser om slikt på sidene sine egentlig, så slipper man å kaste bort tid på hoteller som ikke tar imot hund.

Men da skal jeg ta en telefon til hotellet på Letohallen.

Tusen takk for raskt svar Miriam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man bestiller jo helt klart hotellrom med hund.

Det forhører vi oss alltid om når vi reiser med hundene.

Synes det er veldig kjekt med de som opplyser om slikt på sidene sine egentlig, så slipper man å kaste bort tid på hoteller som ikke tar imot hund.

Men da skal jeg ta en telefon til hotellet på Letohallen.

Tusen takk for raskt svar Miriam!

Hehe, ikke stol på sidene til Leto helt enda i hvertfall, den trådløse nettforbindelsen de skriver om er 'bare' i det gamle bygget, dvs at det ikke er trådløst nett i det nye hotellet. Alltid vært veldig greit å ha med hund dit, de som jobber der har alltid vært veldig hyggelige og greie.

Og det var jo veldig greit å svare raskt når det faktisk var noe jeg kunne svare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har meldt på Niki.. Salukien :)

Iiii, så spennende.... :)

Og jeg som skal reise bort den helgen og får ikke se "barnebarnet" debutere i ringen <_<

Skal fikse resten av grindene i bilen så det blir plass til bla deg, Niki og Mira når vi skal noen steder så da er jeg vel tilgitt?

Forventer FULL rapport pr tlf altså...Og bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Dit blir det å ta en liten tur.

Håper på gooood plass i hallen (som de lovet i annonsen), og sen møtetid. Da er det jo bare kos å dra på utstilling, da.

Har ikke fått noe PM ennå, labbis. Men det er da alt for tidlig for sånt ennå, da.

Skal kun stille en champion hann, men håper på LITT flere påmeldte enn det som var nå i helgen, da (3 hver dag)... Så kjedelig når det møter så få.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiii, så spennende.... :blink:

Og jeg som skal reise bort den helgen og får ikke se "barnebarnet" debutere i ringen <_<

Skal fikse resten av grindene i bilen så det blir plass til bla deg, Niki og Mira når vi skal noen steder så da er jeg vel tilgitt?

Forventer FULL rapport pr tlf altså...Og bilder!

Du er tilgitt "bestemor" :ermm: Nå kommer jo snart Mira hjem, så da trengs det stooor plass til henne i skipet ditt.. Hehe.. Eller nå har jeg begynt å tippe, så snart blir jeg mange millionær, så da kan jeg kjøpe mitt eget skip *drømmer*

Full raport skal bli :rolleyes2: Fikk PM i dag, og det er 8 påmeldt. Rebecca skal stille henne. Kanskje jeg begynner å lea meg i ringen etter hvert...

Ehm, har du fått deg ny hund? :hug:

Ja, hun kom til meg på senhøsten :bye: Ei fantastisk jente på 1,5 år. En viss persjon over deg her klart å overtalte meg.. :icon_cry:

Har skrevet noen ord og lagt ved noen bilder av henne i tråden til Mira på "Din hund"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...