YeChickoKooel Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Trist vidio ... En hund blir påkjørt (ingen stopper!) Og vennen hans risikerer livet sitt får å fa han ut av veien Hvorfor stoppa ingen får å få den ut av veien eller noe? det tok ganske lang tid før hjelpen kom <_< http://www.avis2.no/video/Heltemodig_hund
Shilamon Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Motorvei i chile tror jeg er forklaringen på den. Hadde jeg kjørt på E18 i rushtiden hadde det vært trafikkfarlig å stoppe for å redde en hund sånn uten videre, og utifra filmen ser det også ut til at det er godt traffikkert. Den påkjørte hunden var allerede død da redningsmannskapet kom, og med tanke på at det var en hund syntes ikke jeg det virket som om det tok så lang tid før hjelpen kom. Men helten i historien er fantastastisk:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar