Olsenbanden Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Ally fikk jeg i september 08, og hun er den mest herligeste hunden jeg har hatt <3 Litt om Ally tuppzi mi da. Hun er Nuch og er mamma til 15 valper. Min tid med Ally har vært gøy. Hun viste rask tillit til meg å begynte å stole på meg raskt. Som oppdretter sa så gjør hun alt for en godbit, å det er fortsatt tilfelle altså heh.. Vi bruker å gå noen fine skogsturer. Men nå som snøen er her på max så er det litt vanskelig å gå i skogen. Ally kommer ikke frem. Men vi går på ski noen dagen å da løper hun i scooterspora som er blitt kjørt opp. Hun koser seg virkelig. Vi har vært ut hele dagene mange dager å kost oss i snøen. Og hver gang vi kommer inn så legger hun seg ved peisen å varmer seg. hehe.. Det er så godt å ha Ally for da kommer jeg meg så mye mer ut. Mye koseliger å gå turer, ski, trene osv.. Jeg kan ha henne løs uten å bekymre meg over at hun er borte når jeg blunker meg øynene. Og hun kommer raskt når jeg roper henne inn. 2009 blir det forhåpentlig utstilling en del Mer kommer siden. Når jeg først skal skrive om noe/noen så vet jeg ikke hva jeg kan skrive. Men utenom ellers så finner jeg ut masse jeg kunne ha skrevet hehe.. Har littt problemer med å legge ut bilder.
Olsenbanden Skrevet 9. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 ja, det er hun. Men har bare fått til å lagt ut gamle bilder av henne fra mens hun enda var hos oppdretter.
Blondiemamma Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Siden Olsenfrøkna har litt problemer med å legge ut bilder, så legger jeg ut noen bilder for henne, med hennes tilatelse Ble litt store men..
Olsenbanden Skrevet 9. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 aaaawwh ¨tusen takk for at du gjorde det
xxx12345 Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Fine søte gode Ally. Hun er en herlig hund hun der. En orm etter å skaffe seg plass på fanget og værer godbiter på mils avstand Men du må jo skryte litt også da - hun er jo Nuch og mamma til 15 valper!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar