Gå til innhold
Hundesonen.no

My Princess in white <3

Olsenbanden

Recommended Posts

Ally fikk jeg i september 08, og hun er den mest herligeste hunden jeg har hatt <3

Litt om Ally tuppzi mi da. :)

Hun er Nuch og er mamma til 15 valper.

Min tid med Ally har vært gøy. Hun viste rask tillit til meg å begynte å stole på meg raskt. Som oppdretter sa så gjør hun alt for en godbit, å det er fortsatt tilfelle altså :) heh..

Vi bruker å gå noen fine skogsturer. Men nå som snøen er her på max så er det litt vanskelig å gå i skogen. Ally kommer ikke frem. Men vi går på ski noen dagen å da løper hun i scooterspora som er blitt kjørt opp. Hun koser seg virkelig.

Vi har vært ut hele dagene mange dager å kost oss i snøen. Og hver gang vi kommer inn så legger hun seg ved peisen å varmer seg. hehe..

Det er så godt å ha Ally for da kommer jeg meg så mye mer ut. Mye koseliger å gå turer, ski, trene osv..

Jeg kan ha henne løs uten å bekymre meg over at hun er borte når jeg blunker meg øynene. Og hun kommer raskt når jeg roper henne inn.

2009 blir det forhåpentlig utstilling en del :)

Mer kommer siden. Når jeg først skal skrive om noe/noen så vet jeg ikke hva jeg kan skrive. Men utenom ellers så finner jeg ut masse jeg kunne ha skrevet :P hehe..

Har littt problemer med å legge ut bilder. :):P

post-4510-1228817752_thumb.jpg

post-4510-1228817909_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...