Gå til innhold
Hundesonen.no

Jokere...


Tapper

Recommended Posts

Jeg er ikke helt sikker på om dette er en lovlig tråd? Admin. får heller bare slette den hvis den ikke er det...

Saken er den at jeg samler på jokere fra kortstokker, og lurte derfor på om noen snille mennesker (eller andre også, for så vidt :icon_confused: ) her på doggis hadde noen som de ikke trenger, og som jeg kan få? :angel:

Vet det er et litt snålt samleobjekt, men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest litt for mye Kabalmysteriet du eller? :icon_confused:

Huh? Boka av Jostein Gaarder? *forvirra* (måtte google "Kabalmysteriet" ;))

Skal sjekke noen av kortstokkene her, så får vi se. Men hender vi trenger jokerne når vi spiller :P Skal sjekke jeg :P

Åå, det hadde vært flott! Men hvis du trenger dem, så skal jeg ikke trompe de fra deg, daa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, stilig, flere som samler på jokere! Trodde det bare var meg :icon_confused: Men nei, har ikke lest den, men tror jeg må låne den på biblioteket en gang :P

Men hvorfor samler han på jokere? Når jeg googla tittelen, så oppfatta jeg faren som en filosofisk person, så det må jo være en grunn?

Åå, jeg har sett et bilde fra den nyeste batman filmen, og der så jeg jokern holde en JOKER! Den hadde vært genial å ha i samlinga!

Men jeg samler på alle slags jokere da, fra "spesielle" til vanlige rød og hvit-mønstrede, så alt mottas med takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Kan desverre ikke sende deg noen jokere, for da går Canasta spillingen til skogen (ja jeg vet at det er ett kortspill for gamle tanter, er vel derfor jeg liker det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler på hele kortstokker jeg. Pleier å kjøpe spesielle kortstokker jeg finner og suvenirkortstokker på steder jeg reiser til, men har en ting med at de må være komplette.. hehe :-)

Kult å samle på jokere da, de er jo ofte annerledes fra kortstokk til kortstokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke sende deg noen jokere, for da går Canasta spillingen til skogen (ja jeg vet at det er ett kortspill for gamle tanter, er vel derfor jeg liker det da...)

Aldri hørt om spillet, da. (men så er jo ikke jeg en gammel tante :icon_confused: beklager- bare måtte.. )

Men det er selvfølgelig helt greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler på hele kortstokker jeg. Pleier å kjøpe spesielle kortstokker jeg finner og suvenirkortstokker på steder jeg reiser til, men har en ting med at de må være komplette.. hehe :-)

Kult å samle på jokere da, de er jo ofte annerledes fra kortstokk til kortstokk.

Artig å samle på kortstokker fra steder man reiser til også:icon_confused:

Ja, de er ofte annerledes fra kortstokk til kortstokk, men jeg samler på de med forskjellige baksider (eller er det framsider??), altså den siden hvor det er bilde/mønster. Så har flere like jokerfigurer, men med forskjellige baksider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke sende deg noen jokere, for da går Canasta spillingen til skogen (ja jeg vet at det er ett kortspill for gamle tanter, er vel derfor jeg liker det da...)

Liker det jeg også :icon_confused:

Tror ikke jeg har noen jokere til overs som jeg ikke trenger desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg kan skaffe deg en Batman-joker jeg, vi hadde en hel liten haug liggende på kinoen jeg jobbet på. Kan du ikke sende meg en PM og minne meg på det om en ukes tid?

Oi :icon_confused: Ja, hvis du sender meg en pm og minner meg på å sende pm til deg. Neida, jeg husker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor samler han på jokere? Når jeg googla tittelen, så oppfatta jeg faren som en filosofisk person, så det må jo være en grunn?

Tja, han føler ikke at han hører hjemme blant de andre. Han er tyskerunge, og har aldri møtt faren sin. Han identifiserer seg med jokeren i kortstokkene, en som tenker litt anderledes, som ikke er lik de andre. Også er det en del av boken at han skal samle på jokere, slik at historiene blir bundet sammen, og kabalen skal gå opp :) Det er en veldig bra bok, som passer for voksne såvel som barn. Jeg leste den da jeg var liten, og synes den er like gøy og spennende nå som jeg er voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ufrivillig samler av hybelkaniner jeg. .og NEI jeg ønsker ikke flere tilsendt takk :)

*flirer* Den "hobbyen" kjenner jeg også til dessverre.

Men Tapper, lurer meg på om ikke Flippa spiste en kortstokk her for en tid tilbake siden. Hvis jeg finner noen overlevende jokere fra den, så skal jeg gi en lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett litt her, og sørget for at jeg har igjen jokere til å spille Norsk Remi.. :P

Men jeg kan ofre Donald kortstokk joker, og Se og Hør kortstokk jokerE...

Om du er intr i dem så send meg en pm med adressa di, så sender jeg de over :P

Sender deg pm, jeg :icon_confused:

Er en ufrivillig samler av hybelkaniner jeg. .og NEI jeg ønsker ikke flere tilsendt takk :(

HAHAHAHAHA, genialt :lol:

*flirer* Den "hobbyen" kjenner jeg også til dessverre.

Men Tapper, lurer meg på om ikke Flippa spiste en kortstokk her for en tid tilbake siden. Hvis jeg finner noen overlevende jokere fra den, så skal jeg gi en lyd.

Hadde vært flott! :lol: *krysser fingrene for at jokerne er "i live"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da har jeg sett litt her, og sørget for at jeg har igjen jokere til å spille Norsk Remi.. :D

Men jeg kan ofre Donald kortstokk joker, og Se og Hør kortstokk jokerE...

Om du er intr i dem så send meg en pm med adressa di, så sender jeg de over :D

Jeg fikk de i går, tusen takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Det ser ut som alle Batman-jokerne er borte fra kinoen, men jeg skal fortsette å lete jeg!

Hadde vært veldig fint! ;)

Flott! Hadde du dem fra før eller ?

Hadde de fra Se og Hør, men den fra Donald hadde jeg ikke fra før av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...