Gå til innhold
Hundesonen.no

Mineralpudder


Huldra

Recommended Posts

Åh, da var det den da! :P Og alle dere som gjettet på ID.. :P Må bare spørre, med fare for å virke dum og brunette; men ID er ikke en forkortelse for IsaDora vel? Og hvor får jeg kjøpt den?

I.d Bare Minerals er ikke Isadora nei :wub:

De selger for tiden en intropakke (til en verdi på 2500) til 998 en del steder (presangønske til jul maybe?) som jeg vet i hvertfall :P

EDIT: Parfymerier, kicks ovs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
I.d Bare Minerals er ikke Isadora nei :wub:

De selger for tiden en intropakke (til en verdi på 2500) til 998 en del steder (presangønske til jul maybe?) som jeg vet i hvertfall :P

EDIT: Parfymerier, kicks ovs..

Shit, det var dyrt! :P hva inneholder den intropakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det var dyrt! :wub: hva inneholder den intropakken?

Kjøp 8 produkter for 998,- til en

verdi av hele 2500,-.

Kitet inneholder 8 produkter: 2 foundations i forskjellige farger – for bruk sommer som vinter, et nydelig solpudder som passer til alle, et avsluttende pudder som matter huden, 3 forskjellige børster for ulik dekk samt et flott serum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 8 produkter for 998,- til en

verdi av hele 2500,-.

Kitet inneholder 8 produkter: 2 foundations i forskjellige farger – for bruk sommer som vinter, et nydelig solpudder som passer til alle, et avsluttende pudder som matter huden, 3 forskjellige børster for ulik dekk samt et flott serum.

okei.. det var IKKE dyrt! :wub::P løpe og kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 8 produkter for 998,- til en

verdi av hele 2500,-.

Kitet inneholder 8 produkter: 2 foundations i forskjellige farger – for bruk sommer som vinter, et nydelig solpudder som passer til alle, et avsluttende pudder som matter huden, 3 forskjellige børster for ulik dekk samt et flott serum.

Okei, lete opp parfymeri i morgen. Trenger det til julebord på lørdag, haha.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 8 produkter for 998,- til en

verdi av hele 2500,-.

Kitet inneholder 8 produkter: 2 foundations i forskjellige farger – for bruk sommer som vinter, et nydelig solpudder som passer til alle, et avsluttende pudder som matter huden, 3 forskjellige børster for ulik dekk samt et flott serum.

Vurderer også å kjøpe denne. Er veldig positiv til mineralpudder, har prøvd maxfactor sin, men njaaa. Var ikke så fornøyd. Den var litt lys også. Også burde den dekket mørke partier bedre. Men har hørt mye bra om ID.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Bergen selger de blandt annet på Wah wah..

Jeg bruker dette selv. VELDIG fornøyd! :wub: jeg elsker regn, så har en vane for å gå med trynet vendt oppover når det pjusk regner.. :P funker som bare det! :P

Hm, kan det være at jeg har misforstått noe her? Jeg fikk beskjed om at WahWah førte et merke som het MD jeg.. men da var dette kanskje ID? Eller er det noe som heter MD også?

okei.. det var IKKE dyrt! :x:P løpe og kjøpe!

*skrekkslagen* Er dere helt rammeskjeive? Det er jo for pokker nesten 1000,- for noe sminke?? :P :P :P

Er det noe galt m meg eller er det faktisk litt mye peng uavhengig kvalitet? Det burde da strengt tatt ikke være så dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kan det være at jeg har misforstått noe her? Jeg fikk beskjed om at WahWah førte et merke som het MD jeg.. men da var dette kanskje ID? Eller er det noe som heter MD også?

*skrekkslagen* Er dere helt rammeskjeive? Det er jo for pokker nesten 1000,- for noe sminke?? :wub::P :P

Er det noe galt m meg eller er det faktisk litt mye peng uavhengig kvalitet? Det burde da strengt tatt ikke være så dyrt?

Bruker ikke selv, men denne fjerner urenheter og har solfaktor! Så kanskje noe for den eldre garde med skeptikere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke selv, men denne fjerner urenheter og har solfaktor! Så kanskje noe for den eldre garde med skeptikere? :wub:

Ehem... insinuerer frøkna noe her eller? *trampe med foten og armene i kryss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kan det være at jeg har misforstått noe her? Jeg fikk beskjed om at WahWah førte et merke som het MD jeg.. men da var dette kanskje ID? Eller er det noe som heter MD også?

*skrekkslagen* Er dere helt rammeskjeive? Det er jo for pokker nesten 1000,- for noe sminke?? :wub::P :P

Er det noe galt m meg eller er det faktisk litt mye peng uavhengig kvalitet? Det burde da strengt tatt ikke være så dyrt?

De fører begge deler..

Jeg MÅ ha pudder.. har hudproblem så 1000 kr er "ingenting" for meg når jeg før måtte importere fra usa... det kostet 1670 kr pr boks pluss porto.. :P

Jeg NEKTER å gå ut uten!.. ikke for å være prippen.. men er ikke gøy å gå rundt å se ut som jeg har brent meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mineraler er det snakk om?

Silikatmineraler?

Sulfater karbonater eller kanskje HALOGENIDER? Neida :wub:

Nei jeg vil tro det kanskje er karbonater? Kalkspat? Legg ut en innholdsfortegnelse! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd endel av mineralmakeupene i min tid, men ble aldri 100% fornøyd. Jeg reagerer med kløe på bismuth, så det mineralet er utelukket. Noen har ikke rett farge til min hud, eller riktig dekningsgrad, andre har for mye "shimmer" andre igjen er for matte. Min "favoritt" var ID Bare Escentuals, men den har da bismuth.. Men jeg har fortsatt deres Mineral Veil, fantastisk til å matte ned fet hud på hake og panne, og børstene bruker jeg til rouge og øyenskygge med stort hell. Det rette merket for meg er sikkert der ute, men jeg bruker makeup så sjeldent at jeg giddder ikke lete mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mineraler er det snakk om?

Silikatmineraler?

Sulfater karbonater eller kanskje HALOGENIDER? Neida :wub:

Nei jeg vil tro det kanskje er karbonater? Kalkspat? Legg ut en innholdsfortegnelse! :P

Skal du ut å finne dem i naturen selv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fører begge deler..

Jeg MÅ ha pudder.. har hudproblem så 1000 kr er "ingenting" for meg når jeg før måtte importere fra usa... det kostet 1670 kr pr boks pluss porto.. :wub:

Jeg NEKTER å gå ut uten!.. ikke for å være prippen.. men er ikke gøy å gå rundt å se ut som jeg har brent meg..

Hvis det virkelig funker, så ja kanskje.. Men det er fremdeles veldig mye penger *se på den tynne lommeboken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ut å finne dem i naturen selv? :)

Tjaaaa :D Spøk til side: Hvis det er så fantastisk som de påstår skal det da være mulig? Så langt har jeg prøvd å google det men fikk bare noe svada ala "mineraler fra landjorda og havdypet". Hadde jo vært gøy å vite hva det var, kanskje det er noen mineraler som alle har i hagen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaaa :) Spøk til side: Hvis det er så fantastisk som de påstår skal det da være mulig? Så langt har jeg prøvd å google det men fikk bare noe svada ala "mineraler fra landjorda og havdypet". Hadde jo vært gøy å vite hva det var, kanskje det er noen mineraler som alle har i hagen? :D

Fant en gammel innholdsfortegnelse på ID; Bismuth Oxychloride, Mica, Iron Oxides, Titanium Dioxide, Zink Oxide (de to siste er solfaktor, og skal være over 30 % for å ha faktor 15.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mica! Altså glimmermineraler. Det er jo mye forskjellig som kan være glimmer da, biotitt og muskovitt! Kråkesølv, for de som kjenner til det navnet. :)

Bismuten hørtes da litt mer uggen ut, kloridgreier? Det er iallefall ikke en naturlig occuring mineralsort på landjorda og havdypene. Ellers består det tydeligvis av masse oksider da, jern og sink. Forøvrig er "iron oxides" det samme som å si "melsorter" :D Lite nøyaktige innholdsfortegnelser på de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...