Gå til innhold
Hundesonen.no

Svalbard?


Aya

Recommended Posts

Jaaaa!

Jeg har ikke BODD på Svalbard i så forstand, men jeg har vært der og "bodd" i flere uker hos familien min :P

Jeg foretrekker vårsemesteret, når sola begynner å komme tilbake og skaper lilla fargespill over isen, da er det sinnsykt fint. Høsten har selvfølgelig sin sjarm den og, så har du ikke opplevd Svalbard før er det nok ikke noe forskjell for din del (om du skjønner hva jeg mener).

Familien min har bodd i mange forskjellige boliger der oppe, mye som leies ut i forbindelse med at de jobber som professorer på UNIS. Skal man opp som student er det studenthybler i nybyen, helt øverst i dalen ;) Ellers er jeg personlig på utkikk etter privat-hybel til leie siden jeg skal (SKAL <_< ) ha bikkja med meg opp, og man ikke får ha hund i studenthyblene i nybyen. (Forøvrig kan det være problemer å få "små" hunder opp dit, dog vet jeg ikke helt sikkert hva de godkjenner og ikke godkjenner).