Gå til innhold
Hundesonen.no

"ved brann-redd meg" skilt

Blondiemamma

Recommended Posts

Skrevet

Ser enkelte har klistremerke utenfor huset sitt med "Ved brann-redd meg" på.. og så fører man opp med tusj hvor mange hunder og katter man har i hus.. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Dyrebeskyttelsen? Brannvesenet??? :wub:

Skrevet

Og hva om huset er overtent, hvem ser en liten gul flekk på veggen? :wub:

Men fin og søt liten ting!

Skrevet

og hva om huset brenner, de stormer inn, finner ingen mennesker og så går ut av huset igjen og lar hunden min brenne inne fordi de ikke SÅ henne??

Det finnes mange, hvis om atte, dersomatte, men hvis to-tre skilt på dører og vinduer KAN hjelpe hunden min til å overleve en evn brann. .Ja, så HAR jeg de klistremerkene oppe!

Pippin: Det er vel heller en notis på at de er ekstra på vakt om de ser eller hører noe som kan minne på en hund. .Evnt roper og plysterer etter den.. jeg vet ikke hvordan de jobber, men det er vel heller bare en ekstra notis at de er litt mere oppmerksomme..

Skrevet

Jeg ville festet lappen på en liten plate som kan henge på en spiker på ytterdøra eller veggen på siden av. Når vi har dyrene med, tar jeg det vekk, er de hjemme, henger jeg det opp ;)

Skrevet

Tror jeg skal gå til anskaffelse av noe sånt i dag, det å oppleve husbrann er et av mine verste mareritt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...