Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling hvor belgere kan være med

Carina

Recommended Posts

hehe - Utstillingssystemet i Norge er ganske enkelt, og både ringsekretær og folket rundt ringen er ganske greie, og kan nok hjelpe deg med når du skal inn igjen og ikke.

Hehe... men, det er ikke alle som er like flinke selv om de er drevne *kremt*

Hadde meg en liten flause på akkurat det i Hemsedal i år... Skulle inn ringen med Gigi, tispe valpeklasse 4-6 mnd... Så hører jeg feil på oppropet av startnr.... Så står jeg plutselig med hann valpeklasse 6-9 mnd... Hehe... Damen ved siden av pustet lettet ut og sa...: "Det er godt at du som er såpass dreven, kan gjøre sånne tabber og..." hehe... Men men... Hemsedal er greit, der er jo de fleste kjentfolk :)

Atte.. Han har vel ikke vokst seg dritstygg på det siste halvåret? Helt utypisk er ikke Cane vel, selv om han har bredt ansatte ører og er lang i kroppen? :D

Samme sier jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Jeg har stilt hund et par ganger før, men det er leeenge siden og det var en rasetypisk hund. :D Og jeg og Cane har vært på valpeshow, men det er liksom litt mer uhøytidelig.. Men vi prøver oss, så ser vi hvordan det går. Alt går, enten går det veldig bra eller så går det veldig dårlig. :D

Jeg har stilt Orry på utstilling, og han er virkelig ikke et pent eksemplar av rasen sin... Vi har fått med oss sløyfer i flere farger, samt at jeg har hørt fra sidelinjen "hvorfor gidder hun å stille den hunder der? Han er jo STYGG". So what? Jeg liker den søte og rare hunden min jeg, og det er den samme hunden jeg har med hjem uavhengig av hvordan han ble dømt på utstillingen :)

*flir* Spaniel er litt vanskeligere å stille enn belger, ja :D

You don't say? :P Gamlegubben her er en engel å stille, han står der beina blir plassert, mens den lille er MYE mer motvillig. Jeg ville GJERNE hatt en hund jeg kunne fristille altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte.. Han har vel ikke vokst seg dritstygg på det siste halvåret? Helt utypisk er ikke Cane vel, selv om han har bredt ansatte ører og er lang i kroppen? :D

Samme sier jeg...

Nei, selvsagt ikke. Og han er jo selvsagt verdens vakreste uansett. :)

Jeg har stilt Orry på utstilling, og han er virkelig ikke et pent eksemplar av rasen sin... Vi har fått med oss sløyfer i flere farger, samt at jeg har hørt fra sidelinjen "hvorfor gidder hun å stille den hunder der? Han er jo STYGG". So what? Jeg liker den søte og rare hunden min jeg, og det er den samme hunden jeg har med hjem uavhengig av hvordan han ble dømt på utstillingen :D

Hehe, ja utstilling er ikke så viktig at jeg ikke er glad i hunden min om vi får en gul sløyfe liksom. Nå er jo min mening at han ikke noen gulsløyfe hund, men han er jo verdens beste uansett hva som skjer. Du kan snakke stygt om meg, bilen min og kjæresten min - men ikke om bikkja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...