Gå til innhold
Hundesonen.no

NBSK og NDK 10.-11. januar 2009

SFX

Recommended Posts

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Jeg klarte å melde meg på bernerklubben sin utstilling TO ganger og betalte dobbelt avgift. Skal ringe dem i morgen om jeg husker det

Sorry altså, men jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å glemme at man har meldt på ;)

Edit: tror kanskje jeg misforstod innlegget ditt litt jeg...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å glemme at man har meldt på ;)

Edit: tror kanskje jeg misforstod innlegget ditt litt jeg...? ;)

Ehm vet ikke? ;) Jeg skulle melde på utstillingen da nkk-siden klikket. Fikk skrevet inn kortnr osv, men når jeg skulle fullføre kom jeg ikke videre fordi nkk-siden var nede. Ikke fikk jeg noen bekreftelsesmail om at jeg hadde meldt på heller. Så jeg melder på en gang til, og får bekreftelse på mail, og samtidig melder jeg på dobermannklubben sin utstilling. I dag tidlig får jeg vite at det ble trukket 960 kroner i stedet for 640 ;) Altså har jeg trukket 3 beløp, og da må det første også ha talt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm vet ikke? ;) Jeg skulle melde på utstillingen da nkk-siden klikket. Fikk skrevet inn kortnr osv, men når jeg skulle fullføre kom jeg ikke videre fordi nkk-siden var nede. Ikke fikk jeg noen bekreftelsesmail om at jeg hadde meldt på heller. Så jeg melder på en gang til, og får bekreftelse på mail, og samtidig melder jeg på dobermannklubben sin utstilling. I dag tidlig får jeg vite at det ble trukket 960 kroner i stedet for 640 ;) Altså har jeg trukket 3 beløp, og da må det første også ha talt med.

Jeg har hørt om folk som har meldt på to ganger; de hadde nemlig glemt at de hadde meldt på for X antall uker siden, og meldte på enda en gang for å rekke fristen... Jeg trodde først at du hadde gjort det samme (og tenkte samtidig "hvordan er DET mulig?"), men ser nå at jeg leste litt fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan personlig gi deg et slikt lilla HP- bånd ;) ?

(altså, sånn lite silkebånd man får om man får en "hederspris"...)

haha ;);)

jeg har bare tre stk som er sånn stillbare av alle bikkjene som bor hos meg, og ja har meldt på alle

hvor er hp båndet mitt? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Da har jeg meldt på Bella til begge dagene. :icon_confused:

Så får jeg håpe at hun venter med å røyte ned til etter utstillingen.

Gjett hvem som har begynt å røyte da.. <_<

Jeg skal være ytterst forsiktig med pelsen, ikke børste eller bade unødvendig, så håper jeg at hun holder på nok pels til at hun kan vises frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PN'ene pleier ikke småklubbene få ut før sånn siste uka' (hvis man er heldig). NKK greier som regel å offentliggjøre dem ca 2 uker før utstillingen.

Men vi får håpe at Emma har litt påvirkningskraft på "sin" klubb, så de får den ut så fort som mulig, da!? Emma?

Vi får vel anta at det kommer på denne siden: http://www.berner-sennen.no/article.php?id=71&p=

(Men nå lå kun annonsen der)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi får håpe at Emma har litt påvirkningskraft på "sin" klubb, så de får den ut så fort som mulig, da!? Emma?

Susanne

Power to meee!

Oppdretter sitter i utstillingskomiteen, og jeg ser henne i morgen, så jeg kan jo i hvert fall høre hvordan det ligger an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss? Er det få påmeldte da? Vet du når de setter strek for påmelding? *fristet* Har en som ikke er påmeldt som kunne vært det :ahappy:

Det ble sagt over høyttaleren i går at de fremdeles tok imot elektronisk påmelding, men jeg aner ikke noe om frist. Det er jo ikke verre enn å prøve, eventuelt ringe arrangør og høre.

De jeg snakket med i NBSK hadde ikke helt oversikt over tall og framdrift, for påmeldingene går til litt forskjellige personer avhengig av påmeldingsmetode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk PM for dobermannklubben nå.

http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAtt...ent?UTID=090001

2 aussier påmeldt!

TO påmeldte?!?!?!? Woho! :)

Skal ikke oppdretteren din dit altså?

52 bernere... + de som er etterpåmeldt, vet om iallefall 2 stk. som meldte på i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke oppdretter skal dit nei. :)

Vet du hvem den andre er da?

Emma, du har fått nyttårsønske ditt oppfylt! Berner har ikke oppmøte før halv 11, siste rase i ringen.

Men valpene har oppmøte 09.00 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk PM for dobermannklubben nå.

http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAtt...ent?UTID=090001

2 aussier påmeldt!

Da får dere siste certet nå (det er vel bare et småcert dere mangler...?) :)

Mulig jeg kommer og ser på, eventuelt skriver, jeg har i hvert fall fri fra jobb og andre ting den helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får dere siste certet nå (det er vel bare et småcert dere mangler...?) :)

Mulig jeg kommer og ser på, eventuelt skriver, jeg har i hvert fall fri fra jobb og andre ting den helgen :)

Vi har storcertet ja! Men det kan hende det er en pen tispe eller Tia ikke får ck i det hele tatt. Men hun er i full pels nå så jeg tror ikke det skal være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har storcertet ja! Men det kan hende det er en pen tispe eller Tia ikke får ck i det hele tatt. Men hun er i full pels nå så jeg tror ikke det skal være et problem.

Da blir hun champion nå, enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...