Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på san pølse til å ha rundt halsen på hunden når den er skadet

Guest lijenta

Recommended Posts

Guest lijenta

Hei!

Er det noen her inne som vet navnet på san oppblåsbare pølser til å ha rundt halsen på hunden. Eller hvor jeg får tak i denne. Vi har jo som sakt en valp som har brekt to tær på det ene bakbeinet. Har til nå brukt skjerm og anti bite men hun syntes bandasjen fortsatt er spennende å bite/slikke på. Har også prøvd med sokk på utsiden men den var også gnagd av. Regner med at vi må bruke den pølsa og skjermen for å få henne til å la være å bite/slikke på bandasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget vår egen ved å skjære skumgummimadrass og feste det rundt halsen med et belte.

Sånn oppblåsbar greie skulle de ha type 6-800 spenn for, mens denne kostet oss ingenting.

Vi lagde også vår egen etter å ha sett bilder av Maris, vi måtte dog ha den en del større i omkrets for at han ikke skulle komme til på såret. Fungerte veldig bra, og var mye mer komfortabelt enn skjerm. Fungerer også som pute om natten :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Det var en lur ide. Det er bare når sønnen min er hjemme at skjermen er noe som ligner døden hihi. Da er hun søt. Ellers så blir skjermen brukt til alt fra å frese opp veien vi går på til å skjerme godbitene hihi. Jeg skal prøve å få tak i skumgummi i morgen og teste ut. Hun skal ha bandasje på bakbeinet men det er da ikke noe problem å få den av med skjerm hihi. Stemmer at den oppblåsbare er prisen 600-800 for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari: Du er en engel! Mamsen skal hjelpe meg å mekke sånn hjemmelaget krave (hun har materialer og slikt), så blir det litt bedre for Spikkedyret. Er ikke greit å orientere seg når all lyd kommer forfra (lampeskjerm) =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...