Artemis Skrevet 27. November 2008 Rapporter Skrevet 27. November 2008 Mange fristes til å klappe den søte førerhunden. Det kan være livsfarlig. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=554827
Linda Kristin Skrevet 27. November 2008 Rapporter Skrevet 27. November 2008 Bortsett fra det åpenbare alvoret med at man IKKE skal kalle eller klappe førerhunder så greier jeg ikke å la være å le av den reklamen deres. Den var genial.
Inustaff Skrevet 27. November 2008 Rapporter Skrevet 27. November 2008 Den filmen der folk kaster ball,klemmer på og styrer med fremmede mennesker viser tydelig hvor unaturlig det er å bare ta kontakt med fremmede hunder sånn på generelt plan.Altså ikke bare førerhunder på jobb,men vanlige mann i gata med sin hund.Jeg setter aldri pris på folk som ikke henvender seg til meg først,for deretter å ta naturlig kontakt med hunden.Så egentlig burdte det vært en slik kampanje som var rettet mot å la folk med hunder være i fred,uansett.
Huldra Skrevet 27. November 2008 Rapporter Skrevet 27. November 2008 Den filmen der folk kaster ball,klemmer på og styrer med fremmede mennesker viser tydelig hvor unaturlig det er å bare ta kontakt med fremmede hunder sånn på generelt plan.Altså ikke bare førerhunder på jobb,men vanlige mann i gata med sin hund.Jeg setter aldri pris på folk som ikke henvender seg til meg først,for deretter å ta naturlig kontakt med hunden.Så egentlig burdte det vært en slik kampanje som var rettet mot å la folk med hunder være i fred,uansett. Helt 100% enig! Men morsom var den uansett!
Vala Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 GENIAL reklame!! Og seriøst, jeg begynte nesten å sippe jeg.... tror halsbetennelsen tar helt overhånd her jeg :S
Artemis Skrevet 28. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2008 Så ikke reklamen før nå jeg. Den var fantastisk
stephanie Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Heilt genialt! denne skal jeg dele med MANGE!
HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Den filmen der folk kaster ball,klemmer på og styrer med fremmede mennesker viser tydelig hvor unaturlig det er å bare ta kontakt med fremmede hunder sånn på generelt plan.Altså ikke bare førerhunder på jobb,men vanlige mann i gata med sin hund.Jeg setter aldri pris på folk som ikke henvender seg til meg først,for deretter å ta naturlig kontakt med hunden.Så egentlig burdte det vært en slik kampanje som var rettet mot å la folk med hunder være i fred,uansett. Hvor fant du den? Ser den ikke jeg ...
Mari Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Hvor fant du den? Ser den ikke jeg ... http://www.ikkeforstyrr.no
HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 http://www.ikkeforstyrr.no Ah, takk Tenkte selvsagt ikke på å lese selve artikkelen *bør legge meg snart*
Com Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Bra film som setter fokus på noe som er viktig
ToneS Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Skrevet 1. Desember 2008 Genialt! Håper de sender den på tv. Folk bør virkelig få øynene opp for dette!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar