Gå til innhold
Hundesonen.no

Morn!


Guest Just me!!
 Share

Recommended Posts

Guest Just me!!

... følte for å ta en ny presentasjon da jeg har vært borte så lenge og det har kommet på mange nye medlemmer. (:

Jeg heter da Marianne, er 16 år og kommer fra Oslo. Har alltid vært interessert i hund, til tider litt varierende, men er nå blitt litt hundejente igjen (trust me, gutter suger). <_<

Archie fikk vi... åh, dæven så lenge siden at jeg nesten ikke husker, tiden går fort!... eh, 5 august 2006 var det vel. En fartsfylt dag med myye glede. Han er en utrolig morsom bikkje med mye terriersprell innabords som samtidig elsker å vri seg på sofaen dagen lang. Den første tiden gav han oss ferske hundeeiere ganske så mye hodebry og vi slet vel en stund med problemer med andre hunder. En vanskelig tid husker jeg, tvilte mye på om jeg burde hatt hund. Men, familien bestemte seg tilslutt for å kastrere dyret kjemisk, noe som gjorde ting litt enklere. Og nå i høst tok vi steget helt ut og gjorde bikkja enda mindre manndig! ;) Ikke en dag for tidlig. Nå kan han løpe LØS med andre HANNHUNDER og tisper, jeg blir rørt av bare tanken. Klumpen er like god som han ser ut til. Dette første til at vi nå har droppet utstilling, som faktisk ikke gikk så verst, men jeg vil gjerne prøve meg på agility!

Ellers er dyret betatt av husets Cruella DeVille, nemlig Pus. Hun liker bare seg selv og vet hva hun vil. Såå søt atte. Hun regjerer i andreetasje og han i første.

Jeg har uheldigvis klart å ødelegge kameraet mitt på en mystisk måte , så har ingen nye bilder å komme med. Men slik så i hvertfall dyrene ut tidligere i sommer, kan ikke si de har forandret seg sånn kjempemye! ;)

merketbilder135.jpg

20aprilarchie019.jpg

Wheaten-idioten min. <3

4mai08001.jpg

Kattekreket.

altmuligaugust093.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...