Guest MatheaN Skrevet 26. November 2008 Rapporter Share Skrevet 26. November 2008 Hei, har vært medlem siden august 07 dog med annen bruker. Jeg er en aktiv hundeinteressert ungdom. Har en JRT som er født 19. mai 08. Drømmer om flere Jeg bor 15 km nord for Lillehammer, her bor jeg med familien min og hundene Jeg er interessert i fotografering, islandshester og HUNDER selfølgelig! Tenkt å prøve meg på litt utstillinger fremover med Irma, det er jo så gøy! Har også planer om agility da hun blir eldre. MatheaN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 26. November 2008 Rapporter Share Skrevet 26. November 2008 Velkommen "tilbake", Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 24. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2008 Hva er egentli greia med sånn guest_mathean? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2008 Det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 25. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2008 Hva er egentli greia med sånn guest_mathean? Hvorfor står det guest foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 25. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2008 Hvorfor står det guest foran? Hun laget seg en ny bruker i stede for å bytte nick på den hun hadde. Derfor slettet vi den nye brukeren, og byttet nick på den første kontoen hennes. Derfor blir det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 25. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2008 Hun laget seg en ny bruker i stede for å bytte nick på den hun hadde. Derfor slettet vi den nye brukeren, og byttet nick på den første kontoen hennes. Derfor blir det slik Åja Har lurt på det lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar