Kristiin Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 Her er PIPPI! Helkjønt vesen! Hun har vært her ett par dager nå og er husvarm for'n si Her er bildene jeg tok første dagen, legger ut flere bilder i morgen
MariaN Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 nåååh.. Nå smilte jeg fra øre til øre her, av de to siste bildene. NUSSELIG!
Kristiin Skrevet 1. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2008 her kommer det flere bilder :rolleyes2: Sorry at de ble LITT seine Pippi har blitt utrolig husvarm! Bildene kan vel snakke for seg?
Susanne&Tapper Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Skrevet 1. Desember 2008 åh, ho minner meg om pusen vår for eitt år sia! :rolleyes2: Så søt!
Tyfonia Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Nydelig ansikt på henne. Knallsøt!
Kristiin Skrevet 2. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 ja, det var det skjønne ansikte jeg falt for Hun har også veldig spesiell øyenfarge, eller er det vanlig på katt?
mixmaster Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 ja, det var det skjønne ansikte jeg falt for Hun har også veldig spesiell øyenfarge, eller er det vanlig på katt? Katten til søskenbarnet mitt har en katt med enda lysere blåfarge i øynene, men det kan hende det er skjeldent.
tm100001 Skrevet 24. Desember 2008 Rapporter Skrevet 24. Desember 2008 Det er ikke en av feberpusene?
swimzy Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Skrevet 29. Desember 2008 Åhh helledussen såå nydelig hun er! Gratulere såå masse:-D Gleder meg til å se flere bilder etterhvert:-D
Synnikken Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Skrevet 29. Desember 2008 ja, det var det skjønne ansikte jeg falt for Hun har også veldig spesiell øyenfarge, eller er det vanlig på katt? Min pus som er halvt skogskatt hadde slike øyne til hun var rundt 4-5 mnd.. da forandret de seg til grønne Hun var ultrasøt da!
Kristiin Skrevet 25. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Pippi er 17uker i dag, wee! Ingenting står på kungfuen til pusa mi, nei.
Kristiin Skrevet 2. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Kanskje tråden her skal opdateres litt? Tross alt ett halvt år siden sist Pippi har da blitt en voksen pus nå (men intet mindre søtere) og nærmer seg med store skritt 1år! Hun er forresten med i ukeskjæledyr om noen har lyst til og gi henne en stemme. Hun er ikke så pen for tiden da hun er totalt i nedrøting. Men søt da
PsychoLynx Skrevet 29. Juli 2009 Rapporter Skrevet 29. Juli 2009 Hun e virkelig en nydelig katt altså!
Kristiin Skrevet 2. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2009 Tusen takk for koslige kommentarer! Pippi er fortsatt ikke ferdig med denne røytingen, så hun er ganske tynn i pelsen kan man si ja..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar