Gå til innhold
Hundesonen.no

Ormekur

Debbie

Recommended Posts

Har gitt vofsen ormekur, panacur. Snørra nekta å ta den i fast form, uansett hva jeg forsøkte... Så jeg tok vann, og blandet det ut- gjorde det noe, skulle jeg heller ha knust det til pulver og blandet i foret..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvordan tabletten er laget. Har den delestrek kan den knuses eller blandes ut i vann, det er det samme. Er det en spesiell type tablett som gir fra seg virkestoffet gradvis, skal den absolutt ikke knuses. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle vært en sånn ablett, så det har sikkert gått greit. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvordan tabletten er laget. Har den delestrek kan den knuses eller blandes ut i vann, det er det samme. Er det en spesiell type tablett som gir fra seg virkestoffet gradvis, skal den absolutt ikke knuses. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle vært en sånn ablett, så det har sikkert gått greit. :icon_confused:

Også for å være vanskelig, så kan faktisk tabletter ha delestrek, men skal ikke knuses, men det gjelder oftest ikke ormkur til hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...