Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min

Snute

Recommended Posts

Skrevet

;)

Vet ikke hva jeg skal si engang. Ga meg til og med tårer i øynene (jeg gråter omtrent aldri..) men dette var fryktelig!

Hva skjedde med den utrolig nydelig krabaten da?

Det må være helt forferdelig!

Skrevet

Hei! Nå ble jeg lei meg når " mamma " fortalte meg hvordan det gikk med Joy...

Jeg er søsteren til Joy, Jeg var så heldig å fikk møte joy igjen på lørdagen...Gledet meg så til å kunne leke litt med han igjen. Ufattelig trist at jeg ikke kan få leke med deg igjen, men " mamman " min sier at store søstere min Raja vil passe på Joy i himmelen...Hun var den snilleste og tålmodigste hunden i verden, jeg fikk aldri hilst på henne selv, men har hørt mange som snakker om henne.

Hilsen Mille og mamma...

• 1 month later...
Skrevet

I dag har jeg hentet urnen til Joy, det føles så rart.... :D

Men når han nå bare skulle bli 11 uker og 1 dag, er jeg i alle fall veldig glad for at jeg fikk lov til å bli kjent med ham - den utrolig gode, gode gutten.

Skrevet

Husker ikke het hva diagnosen het jeg, men det ble beskrevet som svulst i leveren...

Stakkar, stakkar gutten - han sluttet å spise og ville bare gå i ring - ulende, med senket hale og hode :D

Skrevet

Huff, det er det tristeste jeg har hørt på lenge :D Håper det går bra med deg! Sånt skal ikke skje og jeg føler med deg nå.

Skrevet

Dette var veldig, veldig trist å høre! :D Jeg kondolerer så mye...

Det er jo en stund siden du mistet han nå, har ikke sett tråden før nå, men jeg håper det går bra med deg :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...