Gå til innhold
Hundesonen.no

Inngangsbillett på NKK hamar


PsychoLynx

Recommended Posts

Bare et lite spørsmål her.. Jeg har jo aldri stilt ut hund før, og skal på Hamar på søndag.

Jeg kommer med Bridie. Sambo er med meg. Bente skal være handler for min hund. Hu har med seg typen sin. Og mamma (og mulig pappa) skal være med for moralsk støtte.

Hvor mange av oss kan jeg forvente at kommer inn på "min deltagelse med Bridie"?

Jeg tenker vel at jeg og Bente bør komme inn, men kan jeg FORVENTE det? Og er det mulig at fler av de andre kommer inn sammen med oss liksom?

Ja, jeg er BLAKK om dagen, og må spare det jeg kan... :icon_redface: hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50,- voksne og 10,- for barn troooor jeg?

Hakke betalt på evigheter da. Alltid flere pm'er...

EDIT; Familie billett 100,- eller 150,- ?

EDIT2: Er dum. Sitter med PM her. Familie 150. Barn 25. Voksen 75(!) OMG! Parkering 40,- Katalog 60,-

tror jeg hadde vurdert flere eksemplarer av pm og ikke gått sammen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk :icon_redface: Har ikke vært der på maange år, tror nok jeg betalte rundt 50 kroner da og.

edit: 75 kroner ja, det var litt dyrt!

Med tanke på at det koster 130 kr pr pers å gå inn på Hundelivsmessa, så syns jeg ikke 75 kr er dyrt her... Men at BEGGE deler egentlig er i overkant er vel noe annet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de sjekker strekkoder. Det har ihvertfall aldri skjedd med meg (Og forrige gang vi var i Vikingskipet trengte jeg ikke vise noe en gang, jeg ble bare sluppet rett inn fordi jeg hadde med hund, bur og sekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjekket i alle fall ikke strekkoder på Kongsvinger, det var vel en av de første utstillingene etter at de begynte å sende ut på mail.

Nei, var litt redd selv. Men det kommer nok siden kodene er der, desverre.

Jeg syntes det er litt fælt om hunden f.eks har 2 eiere og begge ønsker å se den - så må den ene betale. nei takk og lov vi ofte har mer enn en. (Eller som nå en, men to påmeldt :console: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var litt redd selv. Men det kommer nok siden kodene er der, desverre.

Jeg syntes det er litt fælt om hunden f.eks har 2 eiere og begge ønsker å se den - så må den ene betale. nei takk og lov vi ofte har mer enn en. (Eller som nå en, men to påmeldt :) )

Påmeldingsavgifta er vel "litt" høyere enn inngangsbilletten lell da :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:console: Jeg har en ekstra "ubrukelig som inngangsbilett PM" :)

Men da er de pålagt å hjelpe meg til ringen jeg skal i.... :)

Dette gjelder da Søndagen, å jeg har oppmøte kl ni... :P

EDIT: Dette er da fordi jeg skal stille to hunder.. å ikke er sizofren eller noe sånn.. så bare en personlighet.. Altså.. trenger bare en.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...