Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Haha, du er ikke lite innpåsliten! :rolleyes:

Nei, ikke du heller! :whistle: Neida, men det virker, fot-egget har fått stort hull! :(

;) dette tar jo helt av det! ;)

Ja, det gjør det, i vært fall for meg ! :P

Kanskje jeg også skal få meg et egg? Men tenk om det dør når jeg drar hjem i morgen, siden jeg ikke har nett :P :P

Hjelp..?

Jaa, skaff deg et egg! :P Tror ikke det dør så fort. Men jeg hvet ikke helt jeg :P

Skrevet
Synes disse babyene er treeege.... *utålmodig* :whistle:

Jeg er og utålmodig! :closedeyes: *Mase - Mase - Mase - Mase* :(

Jeeh, får gjørra det da. Om jeg skjønner noe. ;)

Edit: Må jeg stjele drageeggene til noen? :P

Det er ganske enkelt ;)

Edit: Nei, jeg tror det er noen som har tatt på et drage egg, så ble det avist av moren.

Tror du skal adoptere det! :P

Skrevet
Jeg er og utålmodig! :closedeyes: *Mase - Mase - Mase - Mase* :whistle:

Det er ganske enkelt ;)

Edit: Nei, jeg tror det er noen som har tatt på et drage egg, så ble det avist av moren.

Tror du skal adoptere det! :(

Jammen. Jeg vil ikke ha et som er grønt eller svart. Så kjedelig da gett. :P

Edit igjen: Næh, det er ingen egg til meg der. ;)

Skrevet
Synes disse babyene er treeege.... *utålmodig* :whistle:

*klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah*

Sånn, kanskje det hjalp litt. :(

Edit: SoppenCamilla, mammaen til egget ditt er en gulldrage! :P Tøft! ;)

Skrevet
Jammen. Jeg vil ikke ha et som er grønt eller svart. Så kjedelig da gett. :P

Edit igjen: Næh, det er ingen egg til meg der. ;)

Det jeg gjorde, var og trykke på "Cave" og da kommer det opp "Near the entrance to the cave, there are some abandoned eggs. If you don't want the dragons inside to die, you can take one of those instead."

Trykker på den, og så kommer det opp noen egg. Hvis de er kjedelige, så gjør du bare det samme igjen, å igjen, å igjen, å igjen, til du finner det egget du vil ha.

Hvis dette kommer opp "You expected to see some eggs, but there are none to be found." trykker du bare på Cave en gang til, og da bruker det og ordne seg :whistle:

Edit: Gratulerer med egg! :(

Skrevet
Det jeg gjorde, var og trykke på "Cave" og da kommer det opp "Near the entrance to the cave, there are some abandoned eggs. If you don't want the dragons inside to die, you can take one of those instead."

Trykker på den, og så kommer det opp noen egg. Hvis de er kjedelige, så gjør du bare det samme igjen, å igjen, å igjen, å igjen, til du finner det egget du vil ha.

Hvis dette kommer opp "You expected to see some eggs, but there are none to be found." trykker du bare på Cave en gang til, og da bruker det og ordne seg :whistle:

Yes, holder på med det nå. Har to like, men vil ha ett imellom de to, ett som er annerledes. :P

Edit: roya, oi! Ok! Skjønner ingenting, men sikkert tøft! :(

Skrevet
Yes, holder på med det nå. Har to like, men vil ha ett imellom de to, ett som er annerledes. :P

Edit: roya, oi! Ok! Skjønner ingenting, men sikkert tøft! :whistle:

Lykke til! ;) Skal trykke masse på eggene dine, siden jeg har trykket så mye på andres! :(

Skrevet
Lykke til! ;) Skal trykke masse på eggene dine, siden jeg har trykket så mye på andres! :whistle:

Takk! :( Skal trykke på eggene til folk jeg og!

Men nå skjønner jeg ikkeno. Da jeg trykka på den for å få egg, så kom det opp to drager! Og jeg vil jo ikke ha dragene, jeg vil jo ha eggene. Er ikke noe spennende når jeg ser de fra før! :P

Også skulle jeg stjele et Mystery-egg, men jeg var for treig. ;)

Skrevet

Det gjør jo ingenting om du får drager da, er jo det som kommer ut av eggene uansett. Men, dragene er som regel veldig vanskelige å få tak i. :whistle:

Mystery-eggene er stort sett vanlige egg, bare at det er en overraskelse hva slags egg det er. Hvis du kommer inn på abandoned-eggs-siden, der du finner eggene, kan du bare oppdatere og oppdatere siden, til det kommer noe du vil ha. Det du også kan gjøre, er å se på hva slags drager folk har, finne ut hva slags egg de kommer fra, og dermed finne ut hva slags egg du vil ha for å få de dragene du vil ha. :(

Hvis du går inn på Scroll, og klikker på View ved et av eggene dine, får du se navnet på mor og far(hvis de har en mor og far). Da kan du se på andre drager, og hva slags drage du kommer til å få, og sånn. :P

Skrevet
Ooh, den hvite og den grønne var kul! :whistle:

Hehe, takk! Den hvite er fra hvitt egg, naturlig nok, og den grønne er fra ikke det mørkegrønneste egget, og ikke det lyse mintgrønne heller, men det mellomgrønne. :P

Kennel XO : Hvordan kan du ha flere enn fire egg ? ;)

Hvis man har to profiler, med to forskjellige eposter. Den profilen min som heter 'roya', er jo naturlig nok bikkja si, ikke min! :( (og ja, hun ser på dragene sine av og til.. faktisk!) ;)

Nå har jeg klikka på eggene til alle! Denne var jo bare søtest, da! :P

Mmm, de er fra de lysegrønneste eggene! :P Det er de minste dragene, visstnok. :P

Edit:dobbeltpost

Skrevet
Ingen voksne drager på meg enda. Bare 3 dager til de dør hvis de ikke vokser opp :whistle:

*Klikke på alle dragebebisene*

Skrevet
*klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah*

Sånn, kanskje det hjalp litt. :whistle:

Edit: SoppenCamilla, mammaen til egget ditt er en gulldrage! ;) Tøft! :(

Gulldrage, tøft! :P

Jeg så forresten et bittelite hvitt egg på den der skaff ditt egg-greia. ;)

Det er et høneegg.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...