Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?


Silje

Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Haha, du er ikke lite innpåsliten! :rolleyes:

Nei, ikke du heller! :whistle: Neida, men det virker, fot-egget har fått stort hull! :(

;) dette tar jo helt av det! ;)

Ja, det gjør det, i vært fall for meg ! :P

Kanskje jeg også skal få meg et egg? Men tenk om det dør når jeg drar hjem i morgen, siden jeg ikke har nett :P :P

Hjelp..?

Jaa, skaff deg et egg! :P Tror ikke det dør så fort. Men jeg hvet ikke helt jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes disse babyene er treeege.... *utålmodig* :whistle:

Jeg er og utålmodig! :closedeyes: *Mase - Mase - Mase - Mase* :(

Jeeh, får gjørra det da. Om jeg skjønner noe. ;)

Edit: Må jeg stjele drageeggene til noen? :P

Det er ganske enkelt ;)

Edit: Nei, jeg tror det er noen som har tatt på et drage egg, så ble det avist av moren.

Tror du skal adoptere det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og utålmodig! :closedeyes: *Mase - Mase - Mase - Mase* :whistle:

Det er ganske enkelt ;)

Edit: Nei, jeg tror det er noen som har tatt på et drage egg, så ble det avist av moren.

Tror du skal adoptere det! :(

Jammen. Jeg vil ikke ha et som er grønt eller svart. Så kjedelig da gett. :P

Edit igjen: Næh, det er ingen egg til meg der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen. Jeg vil ikke ha et som er grønt eller svart. Så kjedelig da gett. :P

Edit igjen: Næh, det er ingen egg til meg der. ;)

Det jeg gjorde, var og trykke på "Cave" og da kommer det opp "Near the entrance to the cave, there are some abandoned eggs. If you don't want the dragons inside to die, you can take one of those instead."

Trykker på den, og så kommer det opp noen egg. Hvis de er kjedelige, så gjør du bare det samme igjen, å igjen, å igjen, å igjen, til du finner det egget du vil ha.

Hvis dette kommer opp "You expected to see some eggs, but there are none to be found." trykker du bare på Cave en gang til, og da bruker det og ordne seg :whistle:

Edit: Gratulerer med egg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjorde, var og trykke på "Cave" og da kommer det opp "Near the entrance to the cave, there are some abandoned eggs. If you don't want the dragons inside to die, you can take one of those instead."

Trykker på den, og så kommer det opp noen egg. Hvis de er kjedelige, så gjør du bare det samme igjen, å igjen, å igjen, å igjen, til du finner det egget du vil ha.

Hvis dette kommer opp "You expected to see some eggs, but there are none to be found." trykker du bare på Cave en gang til, og da bruker det og ordne seg :whistle:

Yes, holder på med det nå. Har to like, men vil ha ett imellom de to, ett som er annerledes. :P

Edit: roya, oi! Ok! Skjønner ingenting, men sikkert tøft! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, holder på med det nå. Har to like, men vil ha ett imellom de to, ett som er annerledes. :P

Edit: roya, oi! Ok! Skjønner ingenting, men sikkert tøft! :whistle:

Lykke til! ;) Skal trykke masse på eggene dine, siden jeg har trykket så mye på andres! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! ;) Skal trykke masse på eggene dine, siden jeg har trykket så mye på andres! :whistle:

Takk! :( Skal trykke på eggene til folk jeg og!

Men nå skjønner jeg ikkeno. Da jeg trykka på den for å få egg, så kom det opp to drager! Og jeg vil jo ikke ha dragene, jeg vil jo ha eggene. Er ikke noe spennende når jeg ser de fra før! :P

Også skulle jeg stjele et Mystery-egg, men jeg var for treig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo ingenting om du får drager da, er jo det som kommer ut av eggene uansett. Men, dragene er som regel veldig vanskelige å få tak i. :whistle:

Mystery-eggene er stort sett vanlige egg, bare at det er en overraskelse hva slags egg det er. Hvis du kommer inn på abandoned-eggs-siden, der du finner eggene, kan du bare oppdatere og oppdatere siden, til det kommer noe du vil ha. Det du også kan gjøre, er å se på hva slags drager folk har, finne ut hva slags egg de kommer fra, og dermed finne ut hva slags egg du vil ha for å få de dragene du vil ha. :(

Hvis du går inn på Scroll, og klikker på View ved et av eggene dine, får du se navnet på mor og far(hvis de har en mor og far). Da kan du se på andre drager, og hva slags drage du kommer til å få, og sånn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, den hvite og den grønne var kul! :whistle:

Hehe, takk! Den hvite er fra hvitt egg, naturlig nok, og den grønne er fra ikke det mørkegrønneste egget, og ikke det lyse mintgrønne heller, men det mellomgrønne. :P

Kennel XO : Hvordan kan du ha flere enn fire egg ? ;)

Hvis man har to profiler, med to forskjellige eposter. Den profilen min som heter 'roya', er jo naturlig nok bikkja si, ikke min! :( (og ja, hun ser på dragene sine av og til.. faktisk!) ;)

Nå har jeg klikka på eggene til alle! Denne var jo bare søtest, da! :P

Mmm, de er fra de lysegrønneste eggene! :P Det er de minste dragene, visstnok. :P

Edit:dobbeltpost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah - klikkah*

Sånn, kanskje det hjalp litt. :whistle:

Edit: SoppenCamilla, mammaen til egget ditt er en gulldrage! ;) Tøft! :(

Gulldrage, tøft! :P

Jeg så forresten et bittelite hvitt egg på den der skaff ditt egg-greia. ;)

Det er et høneegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...