Gå til innhold
Hundesonen.no

"mini" miniatyr hunder


edlitam

Recommended Posts

ikke langt ifra iallefall :x holdt på å tråkke på en liten hund i butikken forrige dagen jo ;P

Var hunder av visse raser på utstillinga her om dagen som var så små at jeg lurte på om det var sånne opptrekkbare som går på batteri. Søte som sukkertøy, men sinte som fy :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hunder av visse raser på utstillinga her om dagen som var så små at jeg lurte på om det var sånne opptrekkbare som går på batteri. Søte som sukkertøy, men sinte som fy :D

kanskje vi bare har blitt lurt når det kommer til mini hunder? at de lever så lenge som de gjør fordi duracell bare varer , og varer og varer :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen er jo at det blir enkelt å finne store nok bur selv for de mest innbitte burhaterne, da!

Susanne

Spørs om man klarer å sette sprinklene tett nok til at de ikke klarer å snike seg ut da. :icon_cry:

Jeg liker miniatyrhunder, men noen blir veldig små ja, og jeg skjønner ikke at folk vil ha dem enda mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært den perfekte familiehunden!

...meeen det hadde ikke vært noen ulvehund lenger..

Litt av cluet til at ulvehund er en ulvehund er litt på grunn av størrelsen, hvis dere skjønner hva jeg mener. Kanskje teacup- varianten kalles Irish Cockroachhound (som i fortiden har jaktet på kakkerlakker istenedfor ulver) :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av cluet til at ulvehund er en ulvehund er litt på grunn av størrelsen, hvis dere skjønner hva jeg mener. Kanskje teacup- varianten kalles Irish Cockroachhound (som i fortiden har jaktet på kakkerlakker istenedfor ulver) :icon_cry:

hahahaha.... Eller så kan den godt bli så liten at den kan jakte på husmidden i senga mi.. jeg er nemlig allergisk, og synes det er et pes å våkne med øyne som klør innimellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt!

Og det spiller VIRKELIG ingen rolle hvor dyrt fôr man ønsker å kjøpe til den...

Susanne

(Kunne tenkt meg en sånn, jeg - kunne jo mosjonere den på trimmebordet til de andre så lever i alle fall DET opp til navnet sitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt!

Og det spiller VIRKELIG ingen rolle hvor dyrt fôr man ønsker å kjøpe til den...

Susanne

(Kunne tenkt meg en sånn, jeg - kunne jo mosjonere den på trimmebordet til de andre så lever i alle fall DET opp til navnet sitt)

Trimme?? Den skal da jakte hardt i senga mi hver dag mens jeg er på jobb å spise sengemidd, så den trenger da ikke TRIM når man kommer hjem :shocked: Men ja.. Trimme på trimmebordet går jo også an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vanskelig og finne hvis den rømmer, hvis

du ikke har lært den og komme hver gang du

roper (selv om det tar fem timer før den når

frem til deg). :D

Jeg slipper den løs når jeg drar på jobb og legger fyrstikkesken i senga, og når jeg kommer hjem så er den sliten og mett etter all midd jakten at den ligger å sover søtt med diiiiger mage i esken sin :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...