Ann-C. Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Gullet er helt i ekstase og veldig stolt over å ha fått nye lekekamerater. Mazik var supernysgjerrig på både tispe- og valpelukter da jeg kom hjem. Nå har han fått sparke ball og trent litt så han er klar for å slappe av i buret mens vi er på show. Bilder kommer når jeg har fått redigert. kom hjem med 92 bilder på kameraet. Takk for en koselig tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Da har jeg lastet ned redigeringsprogram og iallfall fått croppa bildene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2010 Var et kjempe koselig treff Dette må vi ha flere ganger,synes det var en trivelig hundegjeng uten noe som helst tull eller bråk Kjempe fine bilder Skal få somlet meg til å få lagt ut noen av de jeg tok også hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 16. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2010 Tror nok det hadde blitt mer lurveleven om jeg hadde hatt med begge hundene ja. hehehe Men Gullet var storfornøyd hun og vi er klare for å leke flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2010 Her er mitt bilde bidrag : Denne sprettene saken fikk jeg bare tatt èt bilde av! Border, aussie og corgi Værdens beste Jatzy ! *skryyyyyyyte* Kraftkaren Toby Amiga og Toby Aussie og Border,for den som har stusset på forskjellen.. Bare at aussien min er lik en border da hahaha Var utrolig fint der vi var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 16. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2010 Herlig bilde av sprettkornet mitt da. hihi En skikkelig gjeng vi hadde med oss og bare snille voffer. Må definitivt gjentas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 16. August 2010 Rapporter Share Skrevet 16. August 2010 Jeg har lyst til å bli med med valpen min neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar