Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Hvordan er det med munkodden for deg da Jatzy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Hvordan er det med munkodden for deg da Jatzy? Hvor er egentlig munkodden? Regner litt med det er borte ved munkerekka osv, men vet jo ikke egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Hvor er egentlig munkodden? Regner litt med det er borte ved munkerekka osv, men vet jo ikke egentlig. Hvordan komme dit: sett gpsen til Munkholmveien 9 eller se her: http://kart.gulesider.no/m/py6eA Ring på 97106606 om du kjører deg vekk eller lurer på noe! Sånn på ettermiddagen passer best for meg 5 tiden? Tar typ 5-10 min fra byen å kjøre hit, er parkeringsplass, søppelbøtte til hundeposer etc, strand, vann, lang plen, eng. etc. Flott å trene inkalling på ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Tror kanskje jeg er mer med på det enn messeområdet denne gangen da ja, hvis det kan være vi blir gående "i veien" for skuespillet... Og mye folk er ikke alltid like kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Hvordan komme dit: sett gpsen til Munkholmveien 9 eller se her: http://kart.gulesider.no/m/py6eA Ring på 97106606 om du kjører deg vekk eller lurer på noe! Sånn på ettermiddagen passer best for meg 5 tiden? Tar typ 5-10 min fra byen å kjøre hit, er parkeringsplass, søppelbøtte til hundeposer etc, strand, vann, lang plen, eng. etc. Flott å trene inkalling på ;-P Regn med meg og Gullet, så sant det ikke bøtter ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Kan ikke veien til Munkodden... Messeområdet er lettere da..Men om det er mye folk såå.. På eik da? er en skole her med stort gressområde, veldig fint til hundesosialisering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Kan ikke veien til Munkodden... Messeområdet er lettere da..Men om det er mye folk såå.. På eik da? er en skole her med stort gressområde, veldig fint til hundesosialisering... Ga deg jo kart hos gulesider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Kan ikke veien til Munkodden... Messeområdet er lettere da..Men om det er mye folk såå.. På eik da? er en skole her med stort gressområde, veldig fint til hundesosialisering... Kan sikkert plukke deg opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Joda, kart er greit det, hehe , men må ta buss, og jeg aner ikke hvor jeg skal gå av bussen.. Også kan jeg ikke gå så langt heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Joda, kart er greit det, hehe , men må ta buss, og jeg aner ikke hvor jeg skal gå av bussen.. Også kan jeg ikke gå så langt heller hehe Har bare med veslevofsen i morgen jeg, så har gooood plass i bilen til dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Har bare med veslevofsen i morgen jeg, så har gooood plass i bilen til dere også. Antar Ann-C tar deg med om ikke så går Buss 116 fra tønsberg og stopper på stoppet "Munkerekka" som er ved veien ned til Munkodden ;-) link fra VKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Har bare med veslevofsen i morgen jeg, så har gooood plass i bilen til dere også. Sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Da sier vi munkodden rundt klokka fem i morgen. Woohooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Da sier vi munkodden rundt klokka fem i morgen. Woohooo! Vi sees! Står at regnet skal avtå frem til 6 og bli sol på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Vi sees! Står at regnet skal avtå frem til 6 og bli sol på kvelden! Najs! Da er det bare å se etter ei stasjonsvogn der det ramler ut 50/50 hunder og mennesker. Ene er ei snål lita bikkja med ei kule i telt som eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 jeg skal prøve å se om jeg kan komme:) Kan hende jeg må dra litt tidligere for å rekke siste buss hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 dette blir spennende! (jeg er egentlig ganske antisosial så dette er mer utfordring for meg enn bikkja. Kommer til å skravle som en foss, bare for å advare. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Hehe, skravler for mye jeg også hehe, så vi er i godt selskap da Ann-C Blir koselig med treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 To små ting... Hunden og jeg er ikke så innmari glad i regn også fikk jeg telefon fra søster nettopp med beskjed om at jeg skal på raske menn ikveld. Uten å betale et rødt øre! Det er et tilbud jeg virkelig ikke kan takke nei til. Men det begynner ikke før ni da, så rekker et par timer så sant været letner. Håpet du ikke hadde rett ang regnet jeg Annettehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 To små ting... Hunden og jeg er ikke så innmari glad i regn også fikk jeg telefon fra søster nettopp med beskjed om at jeg skal på raske menn ikveld. Uten å betale et rødt øre! Det er et tilbud jeg virkelig ikke kan takke nei til. Men det begynner ikke før ni da, så rekker et par timer så sant været letner. Håpet du ikke hadde rett ang regnet jeg Annettehe. Pft, regnet har stoppet nå. Og ifølge yr skal de slutte nå i 2 tiden med regn for idag! Og ja, jeg ville definitivt dratt på raske menn! Men en liten økt med lek og herjing kan man jo ta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Pft, regnet har stoppet nå. Og ifølge yr skal de slutte nå i 2 tiden med regn for idag! Og ja, jeg ville definitivt dratt på raske menn! Men en liten økt med lek og herjing kan man jo ta! Apselut! Regner fortsatt her, men regner med du har rett siden du har hatt det hittil. hehehe Krysser fingre for at vi sees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Apselut! Regner fortsatt her, men regner med du har rett siden du har hatt det hittil. hehehe Krysser fingre for at vi sees! Ser da pent ut nå Noen må ta med kamera da, begge mine er tomme for strøm og laderne er i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 *notere bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Desverre Får bli med neste gang, får ikke bussene til å gå opp slik at jeg kommer meg ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Så dumt! Men da prøver vi igjen en gang senere også, som passer for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar