Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye fisker på jobben!

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Et tegn på at en guppy er "gravid" er nettop det at den får større mage og at du kan se at det danner seg et svart/mørkt område i buken på fisken (der den blir større). Dette er yngelen som utvikler seg i magen. :P

Skrevet

Hvis du ser på finne nr to under magen, altså den siste før halen, så ser du at den er en trekant:

fe_guppy_s.jpg

Mens hannene har bare en spiss som stikker ut:

guppy_male_sunrise.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet
Hvis du ser på finne nr to under magen, altså den siste før halen, så ser du at den er en trekant:

fe_guppy_s.jpg

Mens hannene har bare en spiss som stikker ut:

guppy_male_sunrise.jpg

Ja.

Det er to gutter jeg har ser det ut som.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei. Jeg er ny på forumet her og skriver det første innlegget mitt på akvariforumet siden jeg ikke har hund ennå. En kort beskrivelse av meg selv: 35 år, gift, oppvokst med hunder, kommer en irsk ulvehund-valp hjem etter hvert, mulig mot sommeren. Har 3 akvarier, 1 x 400 liter og 2 x 85 liter. Har drevet med akvastikk i ca. 15 år og favoritten i det store akvariet er en håndtam ildål. Den er ca. 40 cm lang og er like tykk rundt buken som jeg er rundt håndleddet :icon_confused:

http://www.fishchannel.com/images/fish-spe...-eel-500hpx.jpg

Skrevet
Hei. Jeg er ny på forumet her og skriver det første innlegget mitt på akvariforumet siden jeg ikke har hund ennå. En kort beskrivelse av meg selv: 35 år, gift, oppvokst med hunder, kommer en irsk ulvehund-valp hjem etter hvert, mulig mot sommeren. Har 3 akvarier, 1 x 400 liter og 2 x 85 liter. Har drevet med akvastikk i ca. 15 år og favoritten i det store akvariet er en håndtam ildål. Den er ca. 40 cm lang og er like tykk rundt buken som jeg er rundt håndleddet :icon_confused:

http://www.fishchannel.com/images/fish-spe...-eel-500hpx.jpg

Det et eget presentasjons forum, under alt mulig. :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...