jaktlykke Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Jeg vedder på at ingen av dere har spist dette: Det gjorde jeg for første gang på lørdag og det var faktisk ikke så gæernt på smak ...så kan man jo ha en liten tippekonkurranse på hva i alle dager det er for noe....
LeneG Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Juletorsk med eggesmør og rødvin er ett must for alle som har et snev av vestlending i seg.. mølje derimot er ekkelt, det kan trønderne ha for seg selv.. Er mølje trøndersk tradisjon? Kanskje derfor jeg ikke finner så lett møljebrød i butikkene her. Jeg har fått det hos Mor (mormor) i alle år siden jeg var liten. Hun er fra Krokstadelva Jeg vedder på at ingen av dere har spist dette: Uæææh... Det så ut som testikler
Marianne Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Jeg vedder på at ingen av dere har spist dette: Det gjorde jeg for første gang på lørdag og det var faktisk ikke så gæernt på smak ...så kan man jo ha en liten tippekonkurranse på hva i alle dager det er for noe.... Jeg tipper værballer og det så skikkelig ekkelt ut...! Men hva smakte det egentlig? Må jo innrømme at jeg får en bitteliten bismak i munnen, sånn helt tilfeleldig....!
Guest 2ne Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Jeg tipper værballer og det så skikkelig ekkelt ut...! Men hva smakte det egentlig? Må jo innrømme at jeg får en bitteliten bismak i munnen, sånn helt tilfeleldig....! Og jeg tenkte brått på "jeg svelger ikke!" *flir*
Marianne Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Og jeg tenkte brått på "jeg svelger ikke!" *flir*
Guest 2ne Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Jeg håper den blåser tyggegummibobler?
Zoey Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 *knisefniseanfall* Må si jeg er imponert om den klarer å blåse bobler av det vi ikke svelger..
Marianne Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Jeg håper den blåser tyggegummibobler? Hihihi, ja han gjør nok det, men du måtte se etter to ganger? *fniser henrykt*
Blondiemamma Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Tja... Noe av det beste jeg spiser på brødskiva er most banan med skogsbæryoughurt på.. JEG synes jo det er en naturlig sammensetning, men mange som har tittet rart på meg :closedeyes:
Debbie Skrevet 3. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2008 jippi jeg er jo ikke rar... og var det værballer???
jaktlykke Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 jippi jeg er jo ikke rar... og var det værballer??? Baller er helt korrekt! Men det er ikke værballer men ballene fra en hjort. Jeg var på jakt i Høyanger i helgen og utpå natta ble dette servert. Husk - ikke steike for lenge for da eksploderer de Smaken? Jo - det var faktisk ikke ille i det hele tatt. Det var verre med gutta - de så lidende ut når de skulle smake.. Det smakte som torskerogn.
LeneG Skrevet 4. November 2008 Rapporter Skrevet 4. November 2008 Og jeg tenkte brått på "jeg svelger ikke!" *flir*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar