Gå til innhold
Hundesonen.no

Groenendaelen Lilli - Imagecopy Dancing Engine

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

La meg presentere vakreste groenendael jenta i by'n

Lilli

Imagecopy Dancing Engine

Født 12. februar 2008

Farge - sort

.....er søster til Stitch sin Stitch

Fire uker gammel

aIMG_2629.jpg

7,5 uke gammel

aIMG_7391.jpg

...og sånn omtrent nå dro Lilli til fôrvert, som dessverre ble syk og dermed flyttet Lilli ut til en god venninne og var der halvannen måned før jeg hentet henne hjem. Mens hun var i eksil rakk vi ett valpeshow, debuten var på Nes 22. juni - hvor frøken vill og vakker ble BIR og BIG3 - og den dagen gikk hun fra å være Lilla til å bli Lilli også. 4 måneder og 10 dager gammel var hun da og vakker vakker vakker.... (helt objektivt sett selvsagt)

aIMG_6595.jpg

Hun har vært på flere valpeshow da - og gjort det bra, og hele tiden har hun vokst seg vakrere og vakrere............

aIMG_2505.jpg

aIMG_3762.jpg

aIMG_3874.jpg

....og siden vi gleder oss til fortsettelsen og det helt sikkert ikke kommer til å bli mindre bilder av frøkna etterhvert så avslutter vi bare med siste bildet fra forrige helg da hun igjen ble BIR valp og BIG2 - så ser vi frem til NKK Hamar

aIMG_4388.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

....og når man har nye bilder så har man nye bilder..... og da bør man oppdatere tråden visst har jeg hørt, så da gjør jeg det.

Det er jo sånn at enkelte mener at sånne utstillingsavlede belgere de har ingenting de, slappe, dorske, ubrukelig og mangler kamp og lekelyst osv.

Jeg er veldig glad for at Lilli ikke har lest den boka, frøkna har mer enn nok av både det ene og det andre og hun ER vanvittig pen, nå gjelder det vel egentlig mest at jeg får litt interesse for bruks kanskje.... så vi kan bruke det til noe vettig.

Nye bilder fra playdate i går

aIMG_4171.jpg

aIMG_4210-2.jpg

Kan henge og slenge i luften jeg så.......... vil ikke slippe for tenk..

aDSC_4716.jpg

Alt det gode kommer ovenifra.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* om jeg skulle hatt svart, hadde det blitt en Lilli :whistle:

Apropos manglende lek og kamp i utstillingslinjer...DET har vi IKKE sett her i heimen.... :ahappy:

Selv lille pingle-Gigi har mer enn nok kamp og lek i seg.... hehe...

Gratulerer med en stilig jente iallefall... Håper på å få treffe disse barna snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Guest Belgerpia

11 måneder gammel - og man vokser opp og gir f.. i hvordan man blir seende ut *ler*

Den er litt hektisk denne hunden og sliter pittelitt med konsentrasjonen, men morsom er hun - det skal hun ha for - dog fremstår hun som litt mer evneveik enn husets andre firfotinger - jeg misstenker imidlertid at det ikke er helt sånn.

Fiiiiineste Lillitingen

aIMG_6597.jpg

aIMG_6611.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Si med viktigper-stemme: "Hunden fremstår som noe blånd".

Nei, jeg tror ikke hun er så evneveik. Det er lov å prøve seg, det syns mora hennes også :)

Hun er rar er hva hun er *ler* Rar og vakker.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...