Gå til innhold
Hundesonen.no

Groenendaelen Lilli - Imagecopy Dancing Engine


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

La meg presentere vakreste groenendael jenta i by'n

Lilli

Imagecopy Dancing Engine

Født 12. februar 2008

Farge - sort

.....er søster til Stitch sin Stitch

Fire uker gammel

aIMG_2629.jpg

7,5 uke gammel

aIMG_7391.jpg

...og sånn omtrent nå dro Lilli til fôrvert, som dessverre ble syk og dermed flyttet Lilli ut til en god venninne og var der halvannen måned før jeg hentet henne hjem. Mens hun var i eksil rakk vi ett valpeshow, debuten var på Nes 22. juni - hvor frøken vill og vakker ble BIR og BIG3 - og den dagen gikk hun fra å være Lilla til å bli Lilli også. 4 måneder og 10 dager gammel var hun da og vakker vakker vakker.... (helt objektivt sett selvsagt)

aIMG_6595.jpg

Hun har vært på flere valpeshow da - og gjort det bra, og hele tiden har hun vokst seg vakrere og vakrere............

aIMG_2505.jpg

aIMG_3762.jpg

aIMG_3874.jpg

....og siden vi gleder oss til fortsettelsen og det helt sikkert ikke kommer til å bli mindre bilder av frøkna etterhvert så avslutter vi bare med siste bildet fra forrige helg da hun igjen ble BIR valp og BIG2 - så ser vi frem til NKK Hamar

aIMG_4388.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

....og når man har nye bilder så har man nye bilder..... og da bør man oppdatere tråden visst har jeg hørt, så da gjør jeg det.

Det er jo sånn at enkelte mener at sånne utstillingsavlede belgere de har ingenting de, slappe, dorske, ubrukelig og mangler kamp og lekelyst osv.

Jeg er veldig glad for at Lilli ikke har lest den boka, frøkna har mer enn nok av både det ene og det andre og hun ER vanvittig pen, nå gjelder det vel egentlig mest at jeg får litt interesse for bruks kanskje.... så vi kan bruke det til noe vettig.

Nye bilder fra playdate i går

aIMG_4171.jpg

aIMG_4210-2.jpg

Kan henge og slenge i luften jeg så.......... vil ikke slippe for tenk..

aDSC_4716.jpg

Alt det gode kommer ovenifra.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* om jeg skulle hatt svart, hadde det blitt en Lilli :whistle:

Apropos manglende lek og kamp i utstillingslinjer...DET har vi IKKE sett her i heimen.... :ahappy:

Selv lille pingle-Gigi har mer enn nok kamp og lek i seg.... hehe...

Gratulerer med en stilig jente iallefall... Håper på å få treffe disse barna snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Guest Belgerpia

11 måneder gammel - og man vokser opp og gir f.. i hvordan man blir seende ut *ler*

Den er litt hektisk denne hunden og sliter pittelitt med konsentrasjonen, men morsom er hun - det skal hun ha for - dog fremstår hun som litt mer evneveik enn husets andre firfotinger - jeg misstenker imidlertid at det ikke er helt sånn.

Fiiiiineste Lillitingen

aIMG_6597.jpg

aIMG_6611.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Si med viktigper-stemme: "Hunden fremstår som noe blånd".

Nei, jeg tror ikke hun er så evneveik. Det er lov å prøve seg, det syns mora hennes også :)

Hun er rar er hva hun er *ler* Rar og vakker.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...