silje,finsklapphund Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 noen som har et fint/greit inne bur til kanin eller marsvin, som de vil selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 jepp! er et standard bur, ikke så altfor stort. tipper 60x40 ellr noe. har også et fint utebur, om noen er intresert du kan få det, jeg trenger det uansett ikke, men hvor bor du da? er kanskje for stort til å sende eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 Har et som er 80 eller 100 cm langt, men vet ikke om det lønner seg å sende? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silje,finsklapphund Skrevet 1. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 nei..er heller ikke helt sikker på om det er så lurt å sende det... men jeg kan jo tenke på det,å vist jeg finner ut at jeg vil kjøpe det så kan jeg jo heller skrive til dere... jeg skal innom dyrebutikken på mandag så jeg kan jo tenke på det...noen spessielle priser dere tenker på? takk får svarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar