Guest Monica Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Her er lille snuppa mi da :roll: hun er blandig mellom Golden og bordecollie. Jeg fikk henne når hun var 6 uker av en vennine som driver dyrebeskytelse i Norge. Eieren hadde ringt til henne og sagt att hun måtte komme og hente dem ( 2 söstre ) om ikke ville de bli avlivet Da jeg kom ditt kunne jeg ikke velge mellom dem 2 :? så jeg fikk med meg begge og lovet og finne ett godt hjem til sösteren. Sösteren bor nå 3 hus her i fra :mrgreen: og dem kan leke hver dag. Misty er snart 4 månder og er utrolig smart og lydig. Her er dem begge 2
Aya Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Søte hunder! Og det høres jo ut som en fin blanding det, egentlig (når det først er blanding liksom).. Misty var kjempeherlig:)
Basse Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Så nudelige de var da Så snill du var som tok av deg begge en stund, og sørget for et hjem til dem begge Blir rørt av sånnt jeg, å drive med omplassering er så flott gjort
Mirai Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Kjempesøt altså, har sett bilder av henne på Snikk-Snakk også
Monika! Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Misty er så søøt søsteren hennes har forandret seg veldig
Toya Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 kjempe pene begge to jeg liker sånne hunder også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar