Gå til innhold
Hundesonen.no

Reise kollektivt med hund

Miriam

Recommended Posts

Skrevet

De sier jo fire barn, og siden de ikke presiserer hvor mange hunder, så bør det være fire her og. Men Anette, hender det at du har fire hunder med på tur?

Skrevet

Det der med NorWay bussekspress, det er veeeldig opp til sjåføren, men ja jeg har og blitt nektet å bli med pga hundene. Men jeg har og sett hunder på bussen, riktignok en liten Italiener, tipper det hadde noe med saken å gjøre...

Men jeg har og faktisk blitt nektet å sende akvariefisk med den bussen, av samme grunn: De tar ikke med levende dyr :lol: Fisk liksom, erre mulig...

Reiser endel kollektivt med mine jeg og, med variabelt utfall. Når jeg har med kun Tequila er det få som bryr seg, men når jeg kommer med Lita får pipa en litt annen tone.

Skrevet
De sier jo fire barn, og siden de ikke presiserer hvor mange hunder, så bør det være fire her og. Men Anette, hender det at du har fire hunder med på tur?

Nei, men jeg reiser ganske ofte med to hunder... Jeg har også tolket det som at man kan ha med fire hunder (1 hund tar jo ikke større plass en 4 barn....), men én gang har jeg opplevd at sjåføren mente man bare kunne ha med 1 hund.

Skrevet
Nei, men jeg reiser ganske ofte med to hunder... Jeg har også tolket det som at man kan ha med fire hunder (1 hund tar jo ikke større plass en 4 barn....), men én gang har jeg opplevd at sjåføren mente man bare kunne ha med 1 hund.

Nå er jeg så kjip at jeg ville begynt å diskutere dette, spesielt når jeg vet det ikke står annet enn fire barn eller hund. At hund ikke er skrevet i flertall eller presisert har ikke no å si for meg, de får enten endre teksten eller la meg gå gratis med inntil fire hunder.

Helt enig i at de ikke tar mer plass, og roligere enn fire unger pleier de også å være :wub:

Skrevet
Nå er jeg så kjip at jeg ville begynt å diskutere dette, spesielt når jeg vet det ikke står annet enn fire barn eller hund. At hund ikke er skrevet i flertall eller presisert har ikke no å si for meg, de får enten endre teksten eller la meg gå gratis med inntil fire hunder.

Helt enig i at de ikke tar mer plass, og roligere enn fire unger pleier de også å være :wub:

Ja, jeg diskuterte til det kom røyk ut av ørene mine jeg altså, og jeg vant diskusjonen til slutt :)

Skrevet
Ja, jeg diskuterte til det kom røyk ut av ørene mine jeg altså, og jeg vant diskusjonen til slutt :)

Nice å høre at det er flere her i verden som gjør det :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...