Gå til innhold
Hundesonen.no

Aysha halter...


-Vilde-

Recommended Posts

Nå har Aysha haltet siden igår morges. Hun er litt slapp, men logrer og ruller i hagen som alltid. Jeg gikk ikke noen tur med henne igår etter råd fra veterinæren, kun lufting i hagen. Så vidt jeg kan se er det venstre forben hun halter på. Idag er hun like ille som igår. Jeg har kjent oppover benet og sjekket mellom tredeputene, men hun reagerer ikke spesielt på noen av tingene. Jeg aner faktisk ikke hva det kan komme av. Hun har vært helt fin hele uka, gått vanlige skogsturer og trent agility.

Jeg tenkte jeg skulle la henne være i ro idag også, siden hun ikke har blitt noe bedre fra igår. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? Burde jeg sjekke henne over hele kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket bevegeligheten på foten? Sett om hun reagerer med å stritte imot der hun vanligvis ikke gjør det liksom. Kan være hun har fått seg en liten strekk, selv om hun ikke piper så kan hun ha vondt. Om du får henne til å ligge rolig så kan du prøve å legge noe som er varmt over "skuldra" og ned foten, ka det ligge en 10 minutter. Masser henne så (Ikke hardt!) fra skulder og ned. Om det hjelper vet jeg ikke, men det er vel verdt ett forsøk vil jeg tro.

Har du vært til vetrinæren? Isåfall, hva sa han/hun? Ble det tatt røntgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...