Gå til innhold
Hundesonen.no

Wohooo!

Baby

Recommended Posts

Den hundegården jeg har hatt nå er sånne kompostbinger man kjøper som jeg har satt sammen og laget hundegård av. HAr 4 stk så har 16 elementer jeg har satt sammen så de har hatt litt bedre plass da. Har satt de på høykant også så de ikke kan hoppe over, MEN Oscar hopper faktisk over. :-o Så nå blir det bånd på han isteden...

Men nå har pappa sagt at han skal bygge ordentlig hundegård til meg, så da kan jeg bare åpne døra så er de inne i hundegården, det blir stas det. :)

Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den ferdig, eller sånn midlertidlig da. :wink: Har ikke laget grind enda, men det kommer i morgen eller over helga regner jeg med, men jeg syns iallefall det ble kjempefint. :D

Vesla her driver å spiser kveldsmat nå, men når hun er lagt skal jeg gå ut å ta bilder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 1, 5 meter eller noe. ;)

Meeen, nå er jeg sur asså...

Spurte jo han som eier huset om jeg kunne bygge, og han sa at ja det var bare å bygge hvor jeg jeg ville det.

Så i går kveld kommer kona hans å sier at jeg må ta det ned for det var jo så STYGT!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 1, 5 meter eller noe. ;)

Meeen, nå er jeg sur asså...

Spurte jo han som eier huset om jeg kunne bygge, og han sa at ja det var bare å bygge hvor jeg jeg ville det.

Så i går kveld kommer kona hans å sier at jeg må ta det ned for det var jo så STYGT!!! :D

:-o ;) enkelte altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...