Gå til innhold
Hundesonen.no

Prinsen levere allti!


Arielle

Recommended Posts

i går gikk vi appellerket i agility og lille prinsen svikter aldri!! Vi besto.... etter sååå lite trening var det over all forventning. vi begynte med ag i slutten av mai. Da var vi på et nybegynner kurs, og sommerferien gikk uten noe trening. Så vi har vel trent 5-6 ganger etter dette. Helldigvis har jeg en hund som gjør alt for meg og svikter aldri. pappa som så på lillegutten som raste gjennom banen og hørte etter på hver komando som han fikk ble helt sjokert og sto med tårer i øynen.... Tenk at lille ivo har blitt så stor, snart 2 år og oppnådd mer en vi noen gang hadde drømt om på disse 2 årene. En goe og allside hund som brukes til det meste :rolleyes: det står rett og slett bare på meg og hvor mye jeg vil oppnå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen :rolleyes: ja det er fantastisk og ha den følelsen at du tenker og hunden forstår hva du tenker. Vi skal fortsette med agility og håper på og starte til neste år. Jeg skal leve lenge på de resultatene vi har oppnådd sammen siden sommerferien slutte. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...