Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Vi ønsker å tromme sammen nytt Oslotreff allerede om to helger.. Blir som det var på søndagen kl 15 på Skullerud stua.. Regner med at Rita&Corin blir med med sine to tisper og at Lill blir med med Ivy. Så da kommer det 4 hunder og fire voksne fra denne kanten.. Vi tenkte litt at vi skulle dele treffet opp i to denne gangen.. De som vi gå for å trimme hunden går i en pulje, og de av dere som bare vil rusle, skravle, ha det sosialt og bli kjent går i en annen pulje, og på denne puljen så går vi sammen og venter på hverandre.. (ikke noe vondt ment på de andre treffene, vært kjempehyggelig. men vi har med mennesker med litt helseproblemer også som ikke klarer å tråkke gjennom skogen i superfart ) Da slipper det å bli at noen må gå fortere en det kroppen tillater, og "trimmerene" slipper å måtte stoppe å vente Så kan vi heller møtes på møtestedet og grille og kose oss med kaffe/te/kakao etterpå. .Vil gjerne at dette skal bli et "bli kjent" treff i tilegg til at vi går tur og hundene leker og har det gøy.. Noen som vil være med?
-Vilde- Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Vi vil Jeg tar kun med lille frøken Aysha, for Oscar er på hyttetur med papsen den helga...
Gina&Corin Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Så bra, det høres kjempe fint ut, vi er med Kommer kanskje noen fra Pomeranian forumet også, moro at det kommer fler. Gleder oss
LeneG Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Jeg er med hvis det passer for gubben.
Peers Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Vi får dessverre ikke vært med, jeg skal være skriver på utstillingen i Letohallen den dagen...
ritus Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 hei jeg lurte på hvor Skullerud stua er ? For det hadde vært morsomt å være med.
LeneG Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2008 hei jeg lurte på hvor Skullerud stua er ? For det hadde vært morsomt å være med. Litt vanskelig å forklare. Hvis du går inn på denne linken til gulesider så ser du jeg har merket av parkeringsplassen. Plantasjen ligger også i enden av General Rugesvei. http://www.gulesider.no/kart/map.c?marklon...actor=undefined
Linda Kristin Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2008 Jeg har lyst til å være med, men må se det ann litt. Både på Cesar og om det passer for sambo. Mvh Linda
ritus Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2008 åj jeg ble ikke så mye klokere men er det langt fra Skullerud t-bane stasjon.
LeneG Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2008 åj jeg ble ikke så mye klokere men er det langt fra Skullerud t-bane stasjon. Hvis du trykker på minus på kartet så ser du hvor t-banestasjonen er.
Tollern Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2008 åj jeg ble ikke så mye klokere men er det langt fra Skullerud t-bane stasjon. Nei det er ikke så langt fra Skullerud T - banestasjon. Når du kommer opp til Narvesen ( du ser den når du går ut av banen, se mot venstre ) skal du nedover til venstre igjen. På høyre side i en liten sving ser du P - plassen. Nåper det var til hjelp. Vi får ikke blitt med, vi skal trene jakt med Østlandstollerne JIPPI!
Caroline Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Vi får dessverre ikke vært med, jeg skal være skriver på utstillingen i Letohallen den dagen... ..og jeg stiller den dagen
bissevov Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Heisann;) Vi bor i Østfold, ca 40 min fra Oslo så vi vil veldig gjerne være på treff;) Trenger litt sosialisering med valpene;) Meneh.. jeg har heller ikke blitt noe klok på hvor det er .. så hvis noen kunne komme opp med en adr så har jeg gps som forhåpentligvis finner frem;) Gleder oss;)
LeneG Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Heisann;) Vi bor i Østfold, ca 40 min fra Oslo så vi vil veldig gjerne være på treff;) Trenger litt sosialisering med valpene;) Meneh.. jeg har heller ikke blitt noe klok på hvor det er .. så hvis noen kunne komme opp med en adr så har jeg gps som forhåpentligvis finner frem;) Gleder oss;) Hvis du søker på General Ruges vei 109b så kommer du nok i mål. Det er plantasjen som ligger på andre siden av veien for parkeringsplassen til Skullerudstua.
Blondiemamma Skrevet 21. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Heisann;) Vi bor i Østfold, ca 40 min fra Oslo så vi vil veldig gjerne være på treff;) Trenger litt sosialisering med valpene;) Meneh.. jeg har heller ikke blitt noe klok på hvor det er .. så hvis noen kunne komme opp med en adr så har jeg gps som forhåpentligvis finner frem;) Gleder oss;) Så moro.. Ja bare heng dere på.. Hvor i østfold bor du? Vi har blitt en gjeng som går endel i Askim også i tilegg
Gina&Corin Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2008 Hvor mange er det som kommer på søndag? Kjekt å vite når man skal reise så langt og at det kommer noen Skulle du ikke komme på søndag Blondiemamma?
-Vilde- Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2008 Tror ikke vi kan komme allikevel.... Har mye å gjøre på skolen for tiden...
Blondiemamma Skrevet 24. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2008 Får desverre ikke blitt med alikevel.. Fult opp i helgen
LeneG Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2008 Jeg kan heller ikke. Jentungen skal opptre på skolen.
Gina&Corin Skrevet 25. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2008 Ok, den er god, jeg skal dit og treffe noen andre fra et annet forum om været ikke er alt for ille
Gina&Corin Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Det ble en hyggelig dag og fint vær
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar